"Κλειδιά" για καλύτερη υγεία PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Health News & Tips
Κυριακή, 18 Σεπτεμβρίου 2011 16:04

 FoodHealthNutrition_Ribbon

Η άσκηση και η επίτευξη αθλητικών επιδόσεων θα πρέπει να βασίζονται και να συμπορεύονται με μια βαθιά διατροφική εκπαίδευση και υποστήριξη.
Έτσι οι πιέσεις που δέχονται τα λειτουργικά συστήματα του οργανισμού μας από την έντονη άσκηση και τις επιβαρύνσεις από την μόλυνση του περιβάλλοντος, θα μπορούν να εξισορροπούνται και το σώμα να κρατιέται σε υψηλά επίπεδα υγείας και ζωτικότητας, δύναμης και απόδοσης.
 
Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος
Για να τα πετύχουμε όλα αυτά, θα πρέπει να δώσουμε μεγαλύτερη προσοχή στο καθημερινό μας διαιτολόγιο προσπαθώντας να καθιερώσουμε έναν πιο υγιεινό τρόπο διατροφής.
Τι πρέπει να προσέχετε στη διατροφή σας
  • Αποφεύγετε τη ζάχαρη, την κρυμμένη ζάχαρη στα διάφορα βιομηχανικά παρασκευάσματα, τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες, τα υδρογονωμένα λίπη, τα    επεξεργασμένα λάδια.
  • Διαβάζετε τις ετικέτες των τροφίμων που αγοράζετε και αποφεύγετε τροφές με τεχνητά συντηρητικά, χρώματα και γεύσεις.
  • Δώστε έμφαση στα φρέσκα οπωροκηπευτικά και λιγότερη προσοχή σε τροφές που κάθονται επί μήνες στα ράφια των super- markets.
  • Τρώτε τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες, ποικιλία από φρέσκα φρούτα και λαχανικά, ποικιλία από ακατέργαστα δημητριακά, ακατέργαστους ελαιώδεις σπόρους και  όσπρια και καλή ποιότητας ψαρικά. Προτιμάτε τροφές που έχουν καλλιεργηθεί και παραχθεί με τις αρχές της βιολογικής ή ακόμα καλύτερα της βιοδυναμικής  καλλιέργειας.
  • Τρώτε επαρκείς ποσότητες καλή πρωτεΐνης. Από πρωτεΐνες ζωικής πηγής καλύτερα να προτιμάτε το ψάρι, την πρωτεΐνη τυρογάλακτος και τα άπαχα κρέατα.
  • Αυξήστε  το ποσοστό της φυτικής πρωτεΐνης από όσπρια, μπιζέλια, ωμούς και ανάλατους ξηρούς καρπούς. Αποφεύγετε την υπερκατανάλωση γαλακτοκομικών, ιδιαίτερα εκείνων που προέρχονται από αγελαδινό γάλα.
  • Πίνετε αρκετή ποσότητα καλής ποιότητας νερού καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας και όχι συγκεντρωμένο κατά την διάρκεια του φαγητού.
  • Κάντε αποτοξίνωση 1-2 μέρες την εβδομάδα με ωμά φρούτα εποχής ή με ωμές σαλάτες εποχής.
  • Καταναλώστε τροφές όπως Spirulina, Chlorella, γύρη ανθέων από μέλισσες και απευθυνθείτε σ’ έναν ειδικό για την κατάρτιση του προσωπικού σας προγράμματος ενίσχυσης και καθοδήγησης του διαιτολογίου σας με φυσικά συμπληρώματα διατροφής για καλύτερη υγεία και ζωτικότητα και υψηλότερες αποδόσεις.
 Μερικοί σημαντικοί διατροφικοί κανόνες για καλύτερη υγεία και ρύθμιση του βάρους
  • Δεν πρέπει να χάνουμε παραπάνω από 0,5 με 1 κιλό / εβδομάδα 
  • Συμμετοχή σε αθλητικές δραστηριότητες τρεις φορές την εβδομάδα (γρήγορο περπάτημα - αθλητικές δραστηριότητες)
  • Απαραίτητη η ζύγιση μία φορά την εβδομάδα (πάντα πρωί)
  • Τα κρεατικά - πουλερικά που θα καταναλώσουμε, δεν πρέπει να περιέχουν ορατό λίπος, να μαγειρεύονται (κατά προτίμηση) ψητά και χωρίς τη χρήση λίπους
  • Μην τρώτε ζάχαρη ή τροφές που περιέχουν μεγάλη ποσότητα ζάχαρης
  • Όχι στα τηγανιτά
  • Όχι στα αναψυκτικά & τα πολλά οινοπνευματώδη
  • Ναι στη μεγάλη κατανάλωση φρούτων
  • Ναι στη μεγάλη κατανάλωση νερού
Πρέπει να λαμβάνονται όλα τα θρεπτικά στοιχεία στις απαραίτητες ποσότητες όπως, πρωτεΐνες – υδατάνθρακες – βιταμίνες – μέταλλα κλπ
Στον πίνακα που ακολουθεί τα τρόφιμα χωρίζονται σε δύο στήλες. Η πρώτη στήλη περιέχει τα τρόφιμα αυτά που βοηθούν και συνιστώνται για μία πιο υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή, ενώ η δεύτερη περιέχει τρόφιμα που καλό θα ήταν να αποφεύγονται και ειδικότερα σε μεγάλες ποσότητες. 
 
 
 Υπέρ και κατά για καλύτερη υγεία
 
 
 
 Σύμμαχοι Διατροφής
 
Θα πρέπει να αποφεύγονται
 
 
 
Νερό- φυσικοί χυμοί- αφεψήματα
Καφές
Βραστό ψάρι -άπαχο κρέας
Οινοπνευματώδη και αεριούχα αναψυκτικά
Κοτόπουλα χωρίς πέτσα
Σοκολάτες και γλυκά
Φρούτα και λαχανικά
 
Σάλτσες και αλμυρά
Αποβουτυρωμένο γάλα
 
Λιπαρά κρέατα και τηγανητά
Άπαχο Γιαούρτι
 
Τροφές επεξεργασμένες
Τυριά με λίγα λιπαρά(φέτα)
Τροφές τύπου Fast-Food
Ψωμί ολικής άλεσης
 
Καθιστική Ζωή
Δημητριακά και ρύζι
 
 
Ωμό ελαιόλαδο
 
 
Άσκηση και σωστή Διατροφή
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tmbertrail.gr
 
Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 28 Αυγούστου 2017 11:13
 

ahm logo_gr

worldsmarathons

               logo1   

logo marathonios_2018

αρχείο λήψης