Health News & Tips


Γιατί οι αθλούμενες γυναίκες χρειάζονται λίπη; PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Health News & Tips
Σάββατο, 16 Απριλίου 2011 21:10
jogger

Είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσουμε ότι ένα ποσοστό σωματικού λίπους είναι ζωτικής σημασίας. Αυτό ονομάζεται δομικό λίπος και περιλαμβάνει το λίπος που είναι μέρος των κυτταρικών μεμβρανών, του εγκεφαλικού ιστού, του περινευρίου και του μυελού των οστών, καθώς και εκείνο που περιβάλλει τα όργανα (καρδιά, ήπαρ, νεφρούς), παρέχοντας μόνωση και προστασία από κτυπήματα.

Eπιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος

 
Η σιδηροπενία στην αθλούμενη γυναίκα PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Health News & Tips
Σάββατο, 16 Απριλίου 2011 20:56
  woman-running

Έχετε παρατηρήσει πτώση στην απόδοσή σας τελευταία; Αισθάνεστε κούραση και ατονία χωρίς να ξέρετε γιατί; Θα μπορούσαν να υπάρχουν πολλές αιτίες, όπως μειωμένο σωματικό λίπος, αθλητική αμηνόρροια που οδηγεί σε έλλειψη οιστρογόνων και προγεστερόνης ή ανώμαλοι έμμηνοι κύκλοι, αποτέλεσμα υπερβολικής άσκησης. Ένας άλλος παράγοντας όμως, που μπορεί να έχει παίξει ρόλο στο άτονο τρέξιμό σας και στην κατακόρυφη πτώση των ενεργειακών σας επιπέδων, είναι η έλλειψη σιδήρου.

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος
 
 
Άθληση & υγιής καρδιά PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Health News & Tips
Σάββατο, 05 Μαρτίου 2011 21:48

PICT4363

Άθληση & υγιής καρδιά ήταν το θέμα που ανέπτυξε σε ομιλία του ο ειδικός καρδιολόγος Βαγγέλης Μπατζόγλου, στο πλαίσιο της Ημερίδας που διοργάνωσε ο Αθλητικός Πολιτιστικός Σύλλογος Τελμησσός το Σάββατο 5 Μαρτίου 2011, στο Μουσείο Μαραθωνίου Δρόμου στον Μαραθώνα. Η ομιλία του γιατρού ο οποίος σημειωτέον είναι και αθλητής μεγάλων αποστάσεων, έγινε υπό τη μορφή ερωτήσεων που έθεταν οι παρευρισκόμενοι. Ας δούμε τα κυριότερα σημεία της ομιλίας του που ενδιαφέρουν περισσότερο τους αθλούμενους.

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος 

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 28 Αυγούστου 2017 11:21
 
Στόχοι υγείας & ευεξίας PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Health News & Tips
Δευτέρα, 24 Ιανουαρίου 2011 10:58
jogging_man

Δεν έχει σημασία αν προτιμούμε να τρέχουμε, να κάνουμε ποδήλατο ή να ασχολούμαστε με extreme sports, αλλά να υιοθετήσουμε έναν δραστήριο και δημιουργικό τρόπο ζωής.  Σάς παρουσιάζουμε λοιπόν βασικούς στόχους ζωής που αποτελούν απαραίτητη προϋπόθεση για υγεία και ευεξία στη ζωή μας.

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος 

 
Διατροφικά tips για λιγότερο βάρος PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Health News & Tips
Δευτέρα, 24 Ιανουαρίου 2011 09:43

cs brain_fitness_healthy_food_choices_for_your_brain_article

Η άσκηση και η επίτευξη αθλητικών επιδόσεων θα πρέπει να βασίζονται και να συμπορεύονται με σωστή διατροφική εκπαίδευση και υποστήριξη, ώστε ο σώμα να κρατιέται σε υψηλά επίπεδα απόδοσης και ζωτικότητας, . Για να τα πετύχουμε όλα αυτά, θα πρέπει να δώσουμε μεγαλύτερη προσοχή στο καθημερινό μας διαιτολόγιο προσπαθώντας να καθιερώσουμε έναν πιο υγιεινό τρόπο διατροφής.

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 28 Αυγούστου 2017 11:23
 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 4 από 4

ahm logo_gr

worldsmarathons

               logo1   

logo marathonios_2018

αρχείο λήψης