Αθλητικά νέα


Γιατί δεν χάνω βάρος ενώ αθλούμαι; PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Αθλητικά νέα
Σάββατο, 09 Φεβρουαρίου 2013 20:27

fat-man-running1

Άρχισα να τρέχω γιατί νόμισα ότι αυτό θα με βοηθούσε να χάσω βάρος, αλλά τρέχω περίπου 25χλμ την εβδομάδα εδώ και ένα μήνα και δεν έχω χάσει καθόλου βάρος. Πρέπει να τρέξω κι άλλο; Δεν έχω αρχίσει να κόβω θερμίδες αλλά θα πρέπει να αρχίσω να το κάνω;

Από την Christine Luff, About.com Guide

 Πολλοί άνθρωποι άρχισαν να τρέχουν για να χάσουν βάρος και είναι λογικό- με το τρέξιμο καίει κανείς πολλές θερμίδες (περίπου 100 θερμίδες ανά μίλι/ 1,6χλμ ), οπότε είναι λογικό να σκεφτεί κανείς ότι αυτό θα οδηγούσε σε απώλεια βάρους. Παρόλα αυτά πολλοί αθλούμενοι ανακαλύπτουν ότι δεν χάνουν βάρος, μερικοί μάλιστα παίρνουν, ή αν χάσουν λίγα γραμμάρια μετά σταματάνε να αδυνατίζουν. Δεν υπάρχει εύκολη απάντηση σ' αυτό γιατί υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορεί να ευθύνονται για αυτή την κατάσταση.

Πολλές θερμίδες

Πρώτα απ΄ όλα θα μπορούσε να ευθύνεται ότι κερδίζει κανείς περισσότερες θερμίδες από όσες καίει. Ακόμα κι αν τρέχετε, αν δεν καίτε περισσότερες θερμίδες από όσες παίρνετε δεν θα δείτε ορατή διαφορά. Μπορεί να νιώστε πιο πεινασμένοι συγκριτικά με το πριν αρχίσετε να τρέχετε και να καταναλώσετε περισσότερες θερμίδες χωρίς να το προσέξετε. Προσπαθήστε να σκορπίσετε τις θερμίδες σας κατά την διάρκεια της ημέρας σε 5 με 6 γεύματα, οπότε δεν θα γίνετε ούτε λαίμαργοι ούτε θα παραφάτε. Και προτιμήστε  υγιεινά φαγητά, και όχι γρήγορα που μπορούν να πυροδοτήσουν την πείνα σας.

Θα πρέπει επίσης να προσέχετε τις θερμίδες που προέρχονται από την κατανάλωση υγρών. Παρόλο που μπορεί να τρέχετε αρκετά, δεν χρειάζεται να πίνετε διαρκώς ζαχαρώδη αναψυκτικά. Παρόλο που είναι σημαντικό να αντικαθιστάτε του ηλεκτρολύτες σας κατά την διάρκεια μεγάλων διαδρομών, δεν είναι απαραίτητο σε μικρότερες διαδρομές ή όταν δεν τρέχετε. Το σκέτο νερό αρκεί για να σας κρατήσει ενυδατωμένους. Προσπαθήστε να περιορίσετε επίσης την κατανάλωση φρουτοχυμών, ειδικά καφέδων και σόδας καθώς σας προσθέτουν πολλές θερμίδες αλλά δεν σας χορταίνουν.

Πρέπει επίσης να φροντίσετε να γνωρίζετε ακριβώς πόσες θερμίδες χρειάζεστε καθημερινά. Χρησιμοποιείτε έναν καθημερινό θερμιδομετρητή για να καθορίσετε πόσες θερμίδες χρειάζεστε κατά τη διάρκεια της μέρας.

Οι μυς είναι πιο παχιοί από το λίπος

Μια άλλη εξήγηση αποτελεί το γεγονός ότι οι μυς συγκεντρώνουν περισσότερη μάζα από το λίπος. Έτσι ενώ μπορεί να χάνετε βάρος και το ποσοστό λίπους στο σώμα σας μπορεί να μειώνεται, δείχνετε πιο βαρύς από πριν. Προσπαθήστε να δώσετε έμφαση στο πως αισθάνεστε γενικότερα και να χρησιμοποιείτε μετρήσεις, εκτός από το βάρος, όπως οι ίντσες που χάσατε ή τα ρούχα σας, για να εκτιμήσετε την πρόοδο σας.

Καθορίστε τις θερμιδικές σας ανάγκες

Το να γνωρίζετε πόσες θερμίδες χρειάζεστε θα σας βοηθήσει να καταλάβετε πόσες έχετε ανάγκη για να δημιουργήσετε ένα απόθεμα 3.500 θερμίδων, το οποίο ισοδυναμεί με ένα γραμμάριο. Έτσι αν τρέχετε 14 μίλια (22,5χλμ) την εβδομάδα, αυτό σημαίνει ότι καίτε περίπου 1400 θερμίδες την εβδομάδα ασκούμενοι (αν υποθέσουμε ότι δεν ασκείτε κάποιο άλλο άθλημα). Για αποκτήσετε ένα απόθεμα 3.500 θερμίδων, θα χρειαστεί να κόψετε 2.100 θερμίδες την εβδομάδα, ή 300 θερμίδες την ημέρα, ώστε να χάνετε ένα γραμμάριο την ημέρα. Αν έχετε λάβει την συνιστώμενη ποσότητα θερμίδων, ή ακόμα περισσότερες, αυτό θα εξηγούσε το λόγο για τον οποίο δεν συνειδητοποιείτε την απώλεια βάρους.

Προσθέστε χιλιόμετρα και ένταση

Πιθανότατα θα έχετε περισσότερη επιτυχία αν αυξήσετε τη γενική απόσταση που καλύπτετε. Μπορείτε να αρχίσετε να αυξάνετε ταχύτητα κάνοντας ζέσταμα για 10-15 λεπτά και μετά να τρέξετε με γρηγορότερο ρυθμό (παίρνοντας βαθιές ανάσες και διατηρώντας τον έλεγχο) για ένα λεπτό και μετά να επιβραδύνετε βαδίζοντας αργά για άλλο τόσο. Συνεχίστε με αυτό τον τρόπο για δυο μίλια/3,2χλμ, μετά ηρεμίστε για 5-10 λεπτά. Αν αυτό παραγίνει εύκολο για εσάς, θα μπορούσατε να αυξήσετε τον χρόνο διακοπής της ταχύτητας ή να κάνετε επαναλήψεις.

Timbertrail.gr


Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 15 Δεκεμβρίου 2016 14:07
 
Τροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικά PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Αθλητικά νέα
Τρίτη, 07 Φεβρουαρίου 2012 12:32
 antioxidants_fruit_Juice_dr
 

Οι αθλούμενοι δίνουν μεγάλη έμφαση σε οτιδήποτε θα βελτιώσει την απόδοσή τους. Συνδυασμοί προπόνησης, τεχνικές έντασης, διατροφικές πληροφορίες και παράγοντες ανάρρωσης, όλα αυτά δημιουργούν την ιδανική εικόνα που έχουμε μέσα μας.

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 13 Ιουλίου 2017 12:58
 
Κάψτε λίπος με αερόβια άσκηση PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Αθλητικά νέα
Πέμπτη, 26 Ιανουαρίου 2012 23:21

 diet_vs_cardio

Η αερόβια άσκηση είναι ο ιδανικός τρόπος για την καύση του λίπους καθώς δημιουργεί προσαρμογές που ευνοούν τη λιπόλυση, δίνοντάς μας παράλληλα τη δυνατότητα να χάσουμε βάρος από τη λιπώδη μάζα βελτιώνοντας τον μεταβολισμό και τους δείκτες της σωματικής μας υγείας.

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος
Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 15 Δεκεμβρίου 2016 13:56
 
Η άθληση πολύτιμη για τους μεσήλικες PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Αθλητικά νέα
Τετάρτη, 07 Δεκεμβρίου 2011 22:52
ofeli treximatos sti mesi ilikia
 Τα σπορ αντοχής είναι πολυτιμότερα για τους μεσήλικες παρά για τους νέους. Αν μελετήσουμε στατιστικές μελέτες θα δούμε, ότι οι περισσότεροι κίνδυνοι για την καρδιά και το κυκλοφορικό απειλούν μετά από τα 40 χρόνια. Το πιο λογικό είναι ν' αρχίζει κανείς τα σπορ αντοχής από τα νιάτα του και να συνεχίζει μέχρι και τη μεγάλη ηλικία. Ακόμα και προηγούμενες καλές αθλητικές επιδόσεις κατά τη νεότητα δεν αποτελούν μετά τα 40 «πιστοποιητικό» καλής υγείας.

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος
 
 
Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 15 Δεκεμβρίου 2016 13:58
 
Αεροβική άσκηση κατά της παχυσαρκίας PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Αθλητικά νέα
Κυριακή, 16 Οκτωβρίου 2011 20:08
fotolia 5976972_XS

 Όλο και περισσότερες έρευνες δείχνουν πλέον ότι τα άτομα που γυμνάζονται ή/και ακολουθούν γενικά έναν πιο δραστήριο τρόπο ζωής έχουν λιγότερες πιθανότητες να είναι παχύσαρκα και κινδυνεύουν σε μικρότερο βαθμό από διάφορα προβλήματα υγείας.

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος

 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 3 από 5

WORLD RACES

Patagonian International Marathon  

PIM 6_for_web

Ο Διεθνής Μαραθώνιος της Παταγονίας είναι ένας αγώνας δρόμου που γίνεται κάθε χρόνο στη Χιλή στην περιοχή του Εθνικού Πάρκου Torres del Paine. Από την πρώτη διοργάνωση το 2012, ο αγώνας συγκέντρωσε χιλιάδες δρομείς ...Περισσότερα

Susitna 100

13071343

Η κοιλάδα Μatanuska-Susitne είναι μια περιοχή στη νότια κεντρική Αλάσκα. Απέχει 56χλμ βόρεια του Anchorage και κατέχει το παγκόσμιο ρεκόρ σε υπερμεγέθη λαχανικά που παρουσιάζονται κάθε χρόνο στην ετήσια έκθεση της πόλης...Περισσότερα 

Baikal Ice Marathon

training to run 1-long

Η λίμνη Βαϊκάλη σχηματίστηκε πριν από 25 περίπου εκατομμύρια χρόνια και αποτελεί έναν από τους παλαιότερους γεωλογικούς σχηματισμούς. Το καλοκαίρι οι ταξιδιώτες απολαμβάνουν μια μοναδική φυσική πανδαισία με το πράσινο φόντο να κυριαρχεί...Περισσότερα