Health News & Tips


“Μυστικά” της άσκησης PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Health News & Tips
Τρίτη, 05 Ιουνίου 2012 00:42

κατάλογος

Δεν χρειάζεται να γίνετε πρωταθλητές στο τρέξιμο για να βελτιώσετε το σώμα σας, να χάσετε το περιττό λίπος και να αδυνατίσετε. Απλά, διαθέστε λίγες ώρες τη βδομάδα στο αθλητικό βάδισμα (Fitness Walking), την  πιο απλή, προσιτή και φυσική μορφή αεροβικής άσκησης.

Γράφει ο Ανδρέας Καλογερόπουλος
 
Τροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικά PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Health News & Tips
Τρίτη, 07 Φεβρουαρίου 2012 12:32
 antioxidants_fruit_Juice_dr

Οι αθλούμενοι δίνουν μεγάλη έμφαση σε οτιδήποτε θα βελτιώσει την απόδοσή τους. Συνδυασμοί προπόνησης, τεχνικές έντασης, διατροφικές πληροφορίες και παράγοντες ανάρρωσης, όλα αυτά δημιουργούν την ιδανική εικόνα που έχουμε μέσα μας.

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 28 Αυγούστου 2017 11:12
 
Κάψτε λίπος με αερόβια άσκηση PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Health News & Tips
Πέμπτη, 26 Ιανουαρίου 2012 23:21

 diet_vs_cardio

Η αερόβια άσκηση είναι ο ιδανικός τρόπος για την καύση του λίπους καθώς δημιουργεί προσαρμογές που ευνοούν τη λιπόλυση, δίνοντάς μας παράλληλα τη δυνατότητα να χάσουμε βάρος από τη λιπώδη μάζα βελτιώνοντας τον μεταβολισμό και τους δείκτες της σωματικής μας υγείας.

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος
Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 28 Αυγούστου 2017 11:17
 
Το βάδισμα ιδανική άσκηση για όλους PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Health News & Tips
Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2012 23:41

 nordic 1

Το βάδισμα είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς, απλούς και φυσικούς τρόπους άσκησης και αποτελεί το πρώτο στάδιο δραστηριότητας για πολλούς αρχάριους δρομείς, ιδιαίτερα ερασιτέχνες, που αποφασίζουν να αφήσουν την καθιστική ζωή.

Του Ανδρέα Καλογερόπουλου

 
Η άθληση πολύτιμη για τους μεσήλικες PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Health News & Tips
Τετάρτη, 07 Δεκεμβρίου 2011 22:52
ofeli treximatos sti mesi ilikia

Τα σπορ αντοχής είναι πολυτιμότερα για τους μεσήλικες παρά για τους νέους. Αν μελετήσουμε στατιστικές μελέτες θα δούμε, ότι οι περισσότεροι κίνδυνοι για την καρδιά και το κυκλοφορικό απειλούν μετά από τα 40 χρόνια. Το πιο λογικό είναι ν' αρχίζει κανείς τα σπορ αντοχής από τα νιάτα του και να συνεχίζει μέχρι και τη μεγάλη ηλικία. Ακόμα και προηγούμενες καλές αθλητικές επιδόσεις κατά τη νεότητα δεν αποτελούν μετά τα 40 «πιστοποιητικό» καλής υγείας.

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος
 
 
Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 28 Αυγούστου 2017 11:29
 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 3 από 5

WORLD RACES

Patagonian International Marathon  

PIM 6_for_web

Ο Διεθνής Μαραθώνιος της Παταγονίας είναι ένας αγώνας δρόμου που γίνεται κάθε χρόνο στη Χιλή στην περιοχή του Εθνικού Πάρκου Torres del Paine. Από την πρώτη διοργάνωση το 2012, ο αγώνας συγκέντρωσε χιλιάδες δρομείς ...Περισσότερα

Susitna 100

13071343

Η κοιλάδα Μatanuska-Susitne είναι μια περιοχή στη νότια κεντρική Αλάσκα. Απέχει 56χλμ βόρεια του Anchorage και κατέχει το παγκόσμιο ρεκόρ σε υπερμεγέθη λαχανικά που παρουσιάζονται κάθε χρόνο στην ετήσια έκθεση της πόλης...Περισσότερα