Runner's Training


Ανεβάστε ταχύτητα όταν σώμα και νους σάς υπαγορεύουν να επιβραδύνετε PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Δευτέρα, 15 Ιουνίου 2015 01:06

 Anevaste taxytita otan o nous kai to soma sas ypagorevoun na stamatisete

Έχετε περάσει τα 40. Συγχαρητήρια! Τώρα είστε και επισήμως βετεράνος!!. Όμως, το σώμα και το μυαλό σας δεν συμμερίζονται αυτόν το θρίαμβο. Παλεύετε για να βρείτε κίνητρα για να προπονηθείτε, και κάθε ανώμαλος δρόμος ή αγώνας σάς υπενθυμίζει ταχύτερες επιδόσεις του παρελθόντος.

Του Τζιμ Φρέιμ
 
Έτοιμοι για λίγο παραπάνω; PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Κυριακή, 15 Φεβρουαρίου 2015 18:19

PICT2856 

Για τους αρχάριους δρομείς – ή για όσους ξαναρχίζουν το τρέξιμο – το γεγονός και μόνο να βγουν από το σπίτι τους και να τρέξουν 2-3 φορές την εβδομάδα για μερικές εβδομάδες στη σειρά, αποτελεί άθλο και αφορμή εορτασμού. Εντούτοις, μόλις θα έχετε στρώσει για τα καλά αυτό το πρόγραμμα, ίσως θελήσετε να κάνετε κάτι περισσότερο, χωρίς να διακινδυνεύσετε να τραυματιστείτε. 

Του Τζεφ Γκάλογουεϊ

 
Ζεστές λύσεις για το κρύο PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training

 iStock 000018768361Small

13/12/15

Το τρέξιμο δεν είναι μόνο για το καλοκαίρι ή για τις ευωδιαστές ανοιξιάτικες ημέρες, αλλά και για το χειμωνιάτικο κρύο. Ιδιαίτερα αν είστε από εκείνους που δεν συμβιβάζονται εύκολα με τα «τερτίπια» του καιρού, διαβάστε προσεκτικά τις έξυπνες οδηγίες που σας δίνουν έμπειροι δρομείς και αντιμετωπίστε αποτελεσματικά τις δύσκολες καιρικές συνθήκες του χειμώνα. 

Eπιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος

 
Προπονήσου έξυπνα, τρέξε γρήγορα PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Δευτέρα, 06 Οκτωβρίου 2014 13:32

Ρίξτε μια προσεκτική ματιά στην προπόνησή σας.                                 
Πιθανότατα κι εσείς να κάνετε μερικά κοινά λάθη,
λίγα όμως απλά μυστικά θα σας βοηθήσουν να γεμίσετε 
τα κενά και να μεταμορφώσετε το τρέξιμό σας.


Κείμενο: Γκρεγκ Μακμίλαν

 
Θέμα...αντοχής PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Σάββατο, 30 Αυγούστου 2014 15:34
Το κτίσιμο της αντοχής στο τρέξιμο ασφαλώς δεν είναι ανώδυνο, ούτε επιτυγχάνεται χωρίς προσπάθεια, αλλά έπειτα από αρκετή και επίμονη προπόνηση. Ανεξάρτητα από το δρομικό σας επίπεδο, τις φιλοδοξίες και τους αγωνιστικούς σας στόχους, η αντοχή απαιτεί εξειδικευμένη και σωστή προπόνηση. Ας πάρουμε μια ιδέα.

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος 

 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 2 από 8

WORLD RACES

Patagonian International Marathon  

PIM 6_for_web

Ο Διεθνής Μαραθώνιος της Παταγονίας είναι ένας αγώνας δρόμου που γίνεται κάθε χρόνο στη Χιλή στην περιοχή του Εθνικού Πάρκου Torres del Paine. Από την πρώτη διοργάνωση το 2012, ο αγώνας συγκέντρωσε χιλιάδες δρομείς ...Περισσότερα

Susitna 100

13071343

Η κοιλάδα Μatanuska-Susitne είναι μια περιοχή στη νότια κεντρική Αλάσκα. Απέχει 56χλμ βόρεια του Anchorage και κατέχει το παγκόσμιο ρεκόρ σε υπερμεγέθη λαχανικά που παρουσιάζονται κάθε χρόνο στην ετήσια έκθεση της πόλης...Περισσότερα 

Summer Mix 2017

αρχείο λήψης