Runner's Training


Συμπληρώστε το τρέξιμό σας (Cross Training) PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Τετάρτη, 21 Δεκεμβρίου 2011 23:15

langlaufen_03 

Tου Δρα Μάικελ Γέσσις*
 

Η εναλλακτική προπόνηση με άλλα αθλήματα – κολύμβηση, ποδηλασία, χιονοδρομία αντοχής (cross-country) και κωπηλασία- έχει όλο και μεγαλύτερη απήχηση στους δρομείς για πρόληψη των τραυματισμών και βελτίωση της αερόβιας ικανότητας.

 
Τρέξιμο χωρίς προφάσεις PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Σάββατο, 10 Δεκεμβρίου 2011 21:43
4b9ab3529c8f12a7_winter-running.xxxlarge_0 
 Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος


Το τρέξιμο είναι μία ευεργετική δραστηριότητα χρειάζεται όμως και μυαλό. Πρέπει να μάθουμε να “τρέχουμε έξυπνα” προφυλάγοντας τον εαυτό μας από κινδύνους που πιθανόν να μας ταλαιπωρήσουν αρκετά.  
 
Τρέξιμο σε διάδρομο: Πώς να ξεκινήσετε & τι να προσέξετε PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2011 16:06
home-gym-treadmill 

Tο βάδισμα και το τζόγκινγκ αποτελούν την ιδανική αερόβια άσκηση, καθώς γυμνάζουν εξαιρετικά το καρδιοαναπνευστικό σύστημα, βελτιώνουν το μεταβολισμό, συντελούν στη διατήρηση της οστικής μάζας και χαρίζουν ευεξία, ενεργητικότητα και μακροζωία. Μέχρι εδώ η θεωρία πήγε καλά. Τι γίνεται όμως στην πράξη; Πόσο χρόνο μπορεί να αφιερώσει κανείς στο τρέξιμο ή στο περπάτημα; Αν οι σκοτεινές νύχτες του χειμώνα και ο καιρός σάς δημιουργούν πρόβλημα ή απλά αν προτιμάτε να γυμνάζεστε in door τότε ρίξτε μια ματιά στους διαδρόμους τρεξίματος.

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος
 
Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για την υπερπροπόνηση PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Σάββατο, 22 Οκτωβρίου 2011 14:28

Burnout-Courtesy-of-Rennett-Stowe

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος

Η  υπερπροπόνηση (overtraining) των αθλητών, είναι ένα θέμα  που  απασχολεί συχνά  όσους ασχολούνται με τον αθλητισμό και ειδικότερα με τον πρωταθλητισμό. Το πρόβλημα βεβαίως είναι γνωστό εδώ και πολλές δεκαετίες, όμως πολλές πτυχές του παραμένουν ακόμα άγνωστες. Πολλοί ερευνητές προσπάθησαν να καθορίσουν τι συμβαίνει στους αθλητές όταν αρχίζουν να υπερπροπονούνται και πώς εξελίσσεται η παθολογία όλου του σώματος σε αυτές τις περιπτώσεις.

 
Τι πρέπει να ξέρετε για την καρδιακή συχνότητα PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Τετάρτη, 24 Αυγούστου 2011 16:56

male-runner    

Οι παλμογράφοι είναι συσκευές που σας παρέχουν τη δυνατότητα ελέγχου της ορθής λειτουργίας (feedback) του σώματός σας. Κατά συνέπεια, η προπόνηση με παλμογράφο μπορεί να είναι αποτελεσματική μόνο αν χρησιμοποιείτε τις πληροφορίες που σας δίνει η συσκευή, για να σχεδιάσετε και να εφαρμόσετε ένα προπονητικό πρόγραμμα στα μέτρα σας, που να ανταποκρίνεται δηλαδή, στο σώμα και στη φυσική σας κατάσταση.

Eπιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος
 
Περισσότερα Άρθρα...
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 8 από 9

WORLD RACES

Patagonian International Marathon  

PIM 6_for_web

Ο Διεθνής Μαραθώνιος της Παταγονίας είναι ένας αγώνας δρόμου που γίνεται κάθε χρόνο στη Χιλή στην περιοχή του Εθνικού Πάρκου Torres del Paine. Από την πρώτη διοργάνωση το 2012, ο αγώνας συγκέντρωσε χιλιάδες δρομείς ...Περισσότερα