Runner's Training


Προπόνηση Βάσης: Απλά ποσότητα ή και ποιότητα; PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Τρίτη, 18 Δεκεμβρίου 2012 22:23

 Base-Building-631x421

Πιο γρήγορο τρέξιμο στην αρχή της αγωνιστικής περιόδου, θα μπορούσε να ισοδυναμεί με πιο γρήγορο τρέξιμο την ημέρα του αγώνα.

Η ανάπτυξη της σωστής βάσης δεν είναι απλώς και μόνο θέμα αύξησης του χιλιομετρικού όγκου. Η προπόνηση βάσης θα έπρεπε να χρησιμεύει ως γέφυρα ανάμεσα στους αγώνες συντήρησης, εκτός αγωνιστικής περιόδου και στο εξειδικευμένο για τον κύριο αγώνα σας προπονητικό πρόγραμμα. Εάν περάσετε πολύ γρήγορα σε έντονες προπονήσεις στίβου, η ικανότητά σας για επιδόσεις, και συνεπώς να ωφελείστε από την προπόνηση, μειώνεται, ενώ οι πιθανότητες τραυματισμού αυξάνονται.

 
Δροσερές συμβουλές για καλοκαιρινό τρέξιμο PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training

169271515

6/7/16

Ζω στην Ατλάντα, γι’ αυτό ξέρω τα πάντα για το τρέξιμο μέσα στη ζέστη. Τελικά το καλοκαίρι, αντίθετα με ότι νομίζουν πολλοί, δεν είναι ακατάλληλη εποχή για τρέξιμο. Θα έλεγα το αντίθετο, ότι  είναι εκπληκτική εποχή του χρόνου για τρέξιμο αρκεί να το χειριστείτε έξυπνα και κάνετε κάποιες αλλαγές στις συνήθειές σας. 

Tου Τζεφ Γκάλογουέϊ

 
Βάλτε νερό στο “ψυγείο” σας PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Παρασκευή, 22 Ιουνίου 2012 15:57

  hydrating-summer-running

      Κείμενο: Σταύρος Δεδούκος*

Ο οργανισμός μας λειτουργεί σαν μια μηχανή και αυτό έχει και τα καλά αλλά και τα κακά του. Από τη μια έχουμε απόδοση, αντοχή, λειτουργία κι από την άλλη ανάγκη συντήρησης σε καύσιμα, αλλά και "service". Σε κανονικές συνθήκες υπάρχει μια αρμονική συνεργασία ανάμεσα σε "προσφορά και ζήτηση", που όμως μεταβάλλεται σε προβληματική, όταν κάτι πάει στραβά. Όπως π.χ. στον κύριο που έχει παρκάρει στην εθνική με ανοικτό το καπό του αυτοκινήτου του....

 
Αθλητικά ροφήματα & Ενυδάτωση PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Κυριακή, 22 Ιανουαρίου 2012 00:20

 sports-rehydration-538x354

 Όταν ασκείστε, χάνετε υγρά όχι μόνο μέσω του ιδρώτα, αλλά και από τους υδρατμούς που αποβάλλετε καθώς εκπνέετε. Όσο πιο πολύ και πιο έντονα ασκήστε και όσο πιο ζεστό και υγρό είναι το περιβάλλον, τόσο περισσότερα υγρά θα χάσετε.

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος

 
Προπόνηση με παλμογράφο PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Παρασκευή, 30 Δεκεμβρίου 2011 14:01
NTL17011_feature4   

Eπιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος

Οι αθλητικοί παλμογράφοι υπάρχουν εδώ και αρκετά χρόνια. Από τα απλά μοντέλα προ δεκαετίας που μέτραγαν το καρδιακό ρυθμό, φτάσαμε στα σημερινά ρολόγια-υπολογιστές που μετρούν όλες τις παραμέτρους με μεγάλη ακρίβεια και αξιοπιστία. 

 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 7 από 9

WORLD RACES

Patagonian International Marathon  

PIM 6_for_web

Ο Διεθνής Μαραθώνιος της Παταγονίας είναι ένας αγώνας δρόμου που γίνεται κάθε χρόνο στη Χιλή στην περιοχή του Εθνικού Πάρκου Torres del Paine. Από την πρώτη διοργάνωση το 2012, ο αγώνας συγκέντρωσε χιλιάδες δρομείς ...Περισσότερα

Susitna 100

13071343

Η κοιλάδα Μatanuska-Susitne είναι μια περιοχή στη νότια κεντρική Αλάσκα. Απέχει 56χλμ βόρεια του Anchorage και κατέχει το παγκόσμιο ρεκόρ σε υπερμεγέθη λαχανικά που παρουσιάζονται κάθε χρόνο στην ετήσια έκθεση της πόλης...Περισσότερα