Runner's Training


10 Μύθοι για τις προπονήσεις ταχύτητας PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Τετάρτη, 06 Νοεμβρίου 2013 12:12

runnerontrack

 Tου Πάτρικ Μπίιθ *

 1.  Οι στατικές διατάσεις σάς προετοιμάζουν για τον αγώνα ή για την άθληση

Το στατικό στρέτσινγκ στην πραγματικότητα μειώνει τη δύναμη που μπορείτε να παράγετε. Οι αθλητές θα πρέπει να προετοιμάζονται για προπόνηση κάνοντας δυναμική προθέρμανση. Η προθέρμανση σάς επιτρέπει να περάσετε από τις καθημερινές κινήσεις χαμηλής έντασης σε ταχύτερες και πιο εκρηκτικές κινήσεις καθώς οι μύες μαλακώνουν.
 
Συμβουλές για τρέξιμο στην παραλία PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Τετάρτη, 31 Ιουλίου 2013 23:25

running-on-the-beach-756x567

Από την Christine Luff, About.com Guide

Το τρέξιμο στην παραλία μπορεί να μην αποτελεί μόνο μια ήσυχη και όμορφη εμπειρία, αλλά να σας κάνει και πιο δυνατό δρομέα. Το τρέξιμο στην άμμο, ειδικά στην στεγνή άμμο, είναι πιο δύσκολο από το τρέξιμο στο πεζοδρόμιο, οπότε είναι σίγουρο ότι θα χρειαστεί να δουλέψετε πιο σκληρά στην παραλία. Αλλά το να έχετε την δυνατότητα να κάνετε μια βουτιά στο νερό αφού τελειώσετε, αξίζει τον κόπο. Παρακάτω ακολουθούν ορισμένες συμβουλές για το τρέξιμο στην παραλία.

 
Τρέξιμο & ζέστη PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training

  466b6a17899359f1b956a5ca857994f1               

Αυτό το καλοκαίρι, φερθείτε έξυπνα με τον ήλιο και δώστε προσοχή στην πρόσληψη υγρών, στο ντύσιμο και στο προπονητικό  σας πρόγραμμα. 

Του Ματ Γκίλμπερτ 

 
Ένα μικρό βήμα PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Τετάρτη, 31 Ιουλίου 2013 11:13

  200229066-001-e1336503775134-300x277            

Κάποια στιγμή αναπόφευκτα θα αρχίσετε να μιλάτε για τον εαυτό σας λέγοντας «Τρέχω» κι όχι «Κάνω τζόγκινγκ». Όταν συμβεί κάτι τέτοιο, ίσως ούτε καν να το παρατηρήσετε, όμως οι λέξεις “τρέχω”, “δρομέας” και οι συναφείς τους επηρεάζουν τον τρόπο που βλέπετε εσείς τον εαυτό σας και το πώς σας βλέπουν οι άλλοι. Οποιοσδήποτε ασχολείται με τον αθλητισμό θα σας πει ότι το ήμισυ της προσπάθειας γίνεται σε νοητικό επίπεδο. Οι ακόλουθες 5 οδηγίες θα σας βοηθήσουν να κάνετε το άλμα.

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος 

 
Έξυπνοι τρόποι για να χάσετε γρήγορα λίπος PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Τετάρτη, 31 Ιουλίου 2013 10:39

    person-jogging             

Θέλετε να κάψετε λίπος γρήγορα και αποτελεσματικά; Μάθετε πώς μπορείτε να φτάσετε πιο γρήγορα στη γραμμή τερματισμού του “αγώνα αδυνατίσματος”…

 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 5 από 8