Runner's Training


Τρέξιμο σε ρυθμό tempo PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Σάββατο, 10 Μαΐου 2014 15:51

nfp145

Του Εντ Άιστοουν

Κατά τη γνώμη μου, η πρόσφατη αναβίωση των δρόμων μεγάλων αποστάσεων στην Αμερική, τουλάχιστον εν μέρει, έχει σχέση με το τρέξιμο σε σταθερό ρυθμό τέμπο. Είκοσι χρόνια πριν, οι κορυφαίοι δρομείς αφιέρωναν μόνο το 5-10% της εβδομαδιαίας προπόνησης στο τρέξιμο σταθερού ρυθμού τέμπο. Σήμερα, ο Αμερικανός μαραθωνοδρόμος και Oλυμπιονίκης, Μεμπ Κεφλεζίγκι, τρέχει το 15-20% από τα χιλιόμετρα που διανύει, με ρυθμό «αναπαυτικά έντονο», σύμφωνα με τον προπονητή του, Μπομπ Λάρσεν.

 
Τεντωθείτε για να μην πιαστείτε PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training

 450x300 runner-stretch

6/7/16

Αν είστε ικανοποιημένοι από το τρέξιμό σας και νιώθετε τους μύες σας να είναι σε πολύ καλή κατάσταση, οι διατάσεις ίσως να σας φαίνονται χαμένος χρόνος εις βάρος του καλού τρεξίματος. Ωστόσο, μερικές διατάσεις θα μπορούσαν να μειώσουν δραστικά τις πιθανότητες τραυματισμού, να επιταχύνουν την αποκατάσταση από ήδη υπάρχουσες κακώσεις, ενώ θα μπορούσαν ακόμη και να αυξήσουν τη μυϊκή σας αποδοτικότητα στο τρέξιμο.

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος

 
Διπλασιάστε την αντοχή σας στο τρέξιμο PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Τετάρτη, 02 Απριλίου 2014 21:46
DSCF2065             

Tου Scott Douglas

Η ταχύτητα των ποδιών είναι ως επί το πλείστον καθορισμένη εκ γενετής. H αντοχή όμως κάτι που εξαρτάται από εσάς. Είτε είστε νέος δρομέας 5 χλμ. είτε βετεράνος μαραθωνοδρόμος, δείτε πώς μπορείτε κυριολεκτικά να διπλασιάσετε την αντοχή σας.

 
Μέχρι πού; PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Πέμπτη, 06 Φεβρουαρίου 2014 23:45

871307-14691430-640-360

Eπιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος

Ίσως γενικά οι κανόνες για να ανεβάσετε τα χιλιόμετρά σας να σας φαίνονται ασαφείς.  Ακολουθήστε λοιπόν τους δικούς μας κανόνες για να κάνετε ατομική επίδοση.

 
Η σημασία της αποθεραπείας PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Κυριακή, 02 Φεβρουαρίου 2014 23:41

woman-stretching-runner-female-asian-landscape-sunset-yellow 

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος                          

Είναι πολύ σημαντικό να αφιερώνετε χρόνο για διατάσεις των μυών σας στο τέλος κάθε προπόνησης. Αν δεν κάνετε σωστές διατάσεις, θα αναστείλετε την κινητικότητα του σώματός σας, ενώ θα τραυματίσετε ενδεχομένως και τους μύες σας.

 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 4 από 9

WORLD RACES

Patagonian International Marathon  

PIM 6_for_web

Ο Διεθνής Μαραθώνιος της Παταγονίας είναι ένας αγώνας δρόμου που γίνεται κάθε χρόνο στη Χιλή στην περιοχή του Εθνικού Πάρκου Torres del Paine. Από την πρώτη διοργάνωση το 2012, ο αγώνας συγκέντρωσε χιλιάδες δρομείς ...Περισσότερα

Susitna 100

13071343

Η κοιλάδα Μatanuska-Susitne είναι μια περιοχή στη νότια κεντρική Αλάσκα. Απέχει 56χλμ βόρεια του Anchorage και κατέχει το παγκόσμιο ρεκόρ σε υπερμεγέθη λαχανικά που παρουσιάζονται κάθε χρόνο στην ετήσια έκθεση της πόλης...Περισσότερα