Runner's Training


Θετικά και αρνητικά της προπόνησης σε διάδρομο PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Σάββατο, 30 Αυγούστου 2014 15:06

Treadmill Running

Αν ο στόχος σας είναι η υγεία, η βελτίωση της φυσικής κατάστασης και η απώλεια βάρους, τότε το τρέξιμο σε διάδρομο αποτελεί μια έξυπνη και πρακτική επιλογή. Όταν ¨καίτε¨ μία θερμίδα στο διάδρομο είναι το ίδιο με μία θερμίδα που θα ¨καίγατε¨ σε οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα. Η καρδιοαγγειακή σας ικανότητα βελτιώνεται με τον ίδιο ρυθμό είτε τρέχετε σε διάδρομο είτε έξω στο δρόμο είτε στο στίβο.

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος

 
Τρέξτε αναπνέοντας σωστά PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Σάββατο, 12 Ιουλίου 2014 15:46

photos.demandstudios.com getty article 178 101 78606765 XS

 Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος

Ας υποθέσουμε ότι για ελάχιστο χρόνο δεν κάνετε ατομικό ρεκόρ. Θα πείτε ότι φταίνε είτε τα πόδια είτε τα πνευμόνια σας που δεν τα καταφέρατε. Όμως αυτά συνδέονται μεταξύ τους περισσότερο από ότι νομίζετε: η σωστή αναπνοή μπορεί να έχει άμεση και αποφασιστική επίδραση στην ικανότητα των ποδιών να διατηρούν το ρυθμό.

 
Ξεπεράστε τα εμπόδια PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Σάββατο, 12 Ιουλίου 2014 12:22

shutterstock 170203397-631x421  

Κείμενα : Μπεθ Ντρέχερ

Παρά το πάθος που έχετε για το τρέξιμο, υπάρχουν μέρες που ακόμη και το δέσιμο των κορδονιών απαιτεί μαραθώνια προσπάθεια. Οι πρωινοί δρομείς βαρυγκωμούν με το ξυπνητήρι, οι μεσημεριανοί παλεύουν ανάμεσα στις επαγγελματικές εκκρεμότητες και το στομάχι που γουργουρίζει. Και οι βραδινοί δρομείς είναι κουρασμένοι μετά από μια κοπιαστική ημέρα. Κι όταν βγείτε στο δρόμο για τρέξιμο, πολλές φορές ορθώνεται επιτακτική η ανάγκη να πάτε περπατώντας στην ανηφόρα ή να γυρίσετε πίσω νωρίς.
 
Χαρίστε ένα ρεπό στον εαυτό σας PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Τρίτη, 10 Ιουνίου 2014 16:32

rest-1-320x202

Ο Ρον Χιλ, Βρετανός Ολυμπιακός μαραθωνοδρόμος, τρέχει κάθε μέρα από το Δεκέμβριο του 1964. Αυτή του η τάση είναι υπεράνω κάθε γεγονότος, αφού έφτασε να τρέξει και την επομένη αυτοκινητιστικού ατυχήματος στο οποίο έπαθε κάταγμα στέρνου. Είπαμε να είμαστε συνεπείς και σταθεροί, αλλά αυτό καταντά παθολογικό. Στο κολέγιο, έπαιρνα μία μέρα ρεπό την εβδομάδα. Μου άρεσε που το ρεπό δημιουργούσε τέλος και αρχή σε κάθε εβδομάδα. Πρωταθλητές και Ολυμπιονίκες φτιάχνονται με αυτόν τον τρόπο. Εν τούτοις, κάποιοι δυσπιστούν ακόμη ότι οποιαδήποτε μέρα “κάνει” για ανάπαυση.  

Του Εντ Άιστοουν

 
Κάντε εναλλαγές στο τρέξιμό σας PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Τρίτη, 10 Ιουνίου 2014 15:12
P7270033

Σε χιλιάδες ανθρώπους αρέσει απλώς να τρέχουν. Δεν τους ενδιαφέρει καθόλου να πάνε πιο γρήγορα, να προπονηθούν για μαραθώνιο ούτε να τρέξουν σε αγώνα. Τριάντα λεπτά τρεξίματος 2-3 φορές την εβδομάδα τούς αρκεί για να νιώθουν καλά. Εντάξει, αλλά αν πάντα κάνετε το ίδιο και ποτέ δεν αλλάζετε τίποτα, θα φτάσετε τελικά σε ένα σημείο όπου αυτή η ρουτίνα δεν θα σας ικανοποιεί. Όσοι διστάζετε να κάνετε κάτι διαφορετικό, διαβάστε γιατί θα έπρεπε να το επιχειρήσετε και πώς να το εφαρμόσετε στην πράξη.

Tου Τζεφ Γκάλογουεϊ

    
 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 3 από 9

WORLD RACES

Patagonian International Marathon  

PIM 6_for_web

Ο Διεθνής Μαραθώνιος της Παταγονίας είναι ένας αγώνας δρόμου που γίνεται κάθε χρόνο στη Χιλή στην περιοχή του Εθνικού Πάρκου Torres del Paine. Από την πρώτη διοργάνωση το 2012, ο αγώνας συγκέντρωσε χιλιάδες δρομείς ...Περισσότερα

Susitna 100

13071343

Η κοιλάδα Μatanuska-Susitne είναι μια περιοχή στη νότια κεντρική Αλάσκα. Απέχει 56χλμ βόρεια του Anchorage και κατέχει το παγκόσμιο ρεκόρ σε υπερμεγέθη λαχανικά που παρουσιάζονται κάθε χρόνο στην ετήσια έκθεση της πόλης...Περισσότερα