Υγιεινά σνακς για δρομείς PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Diet
Παρασκευή, 05 Ιουλίου 2013 15:56

 

mainsmoothie1 600x450

Ένα από τα οφέλη του τρεξίματος είναι ότι σας ενισχύει το ενδιαφέρον για την υγιεινή διατροφή κι έτσι μπορείτε να αποφύγετε τις θερμίδες που περιέχουν τα γλυκά και άλλα θερμιδοφόρα σνακ που εντάσσονται συχνά στην διατροφή σας. Σίγουρα θα νιώσετε καλύτερα καταναλώνοντας υγιεινές και θρεπτικές τροφές, συμπεριλαμβανομένων και των σνακ. Έτσι την επόμενη φορά που θα θελήσετε να ανοίξετε το σακκουλάκι με τα πατατάκια, σκεφτείτε καλύτερα τις δικές μας προτάσεις για υγειινά σνακ.  

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος

Κομμάτια μήλου με φυστικοβούτυρο

Όλοι γνωρίζουμε ότι τα μήλα είναι καλά για την υγεία μας, αλλά δεν είναι χορταστικά. Με άλλα λόγια δεν μας "πιάνει". Δοκιμάστε να κόψετε το μήλο σε φέτες και να το συνοδέψετε με λίγο φυστικοβούτυρο, το οποίο αποτελεί θρεπτική πηγή λιπαρών και πρωτεϊνών. Προτιμήστε το φυσικό φυστικοβούτυρο για να αποφύγετε πρόσθετη ποσότητα ζάχαρης και υδρογονούχων ελαίων.

Απλό γιαούρτι με φρέσκα φρούτα

Το χαμηλό σε λιπαρά και αρκετά πλούσιο σε υδατάνθρακες γιαούρτι, αποτελεί επίσης εξαιρετική πηγή ασβεστίου, πρωτεϊνών και καλίου ενώ είναι πολύ καλό και για το πεπτικό μας σύστημα.

Μπανάνες

Οι μπανάνες περιέχουν υδατάνθρακες και κάλιο και καταπολεμούν τις μυϊκές κράμπες. Τα μονοζακχαρώδη και η χαμηλή ποσότητα ινών που περιέχουν συμβάλουν ιδιαίτερα στην καλή πέψη, αποτελώντας ιδιαίτερα θρεπτικό σνακ για πριν από το τρέξιμο.

Smoothies

Αναμείξτε ½ κούπα αποβουτυρωμένου γάλακτος ή χυμού, μια μπανάνα, και παγωμένες φράουλες ( ή άλλα φρούτα που σας αρέσουν) στο μπλέντερ και φτιάξτε ένα νόστιμο και αναζωογονητικό smoothie.

Σοκολατούχο γάλα

Το σοκολατούχο γάλα είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, ασβέστιο και βιταμίνες Β, αποτελώντας ιδανικό, αναζωογονητικό ρόφημα. Το κρύο σοκολατούχο γάλα είναι αρκετά αναζωογονητικό μετά από τον αγώνα. 

Καρότα 

Τα καρότα είναι μεν χορταστικά αλλά και φτωχά σε θερμίδες, αποτελώντας ιδανικό σνακ για δρομείς που προσπαθούν να χάσουν βάρος ή να διατηρήσουν το βάρος που έχουν. Ιδανικά για να τα καταναλώσετε, όταν είστε πεινασμένοι πριν από το φαγητό, καταπολεμώντας έτσι την λαιμαργία σας και αποφεύγοντας την κατανάλωση υπερβολικής ποσότητας φαγητού.

Μπάρες δημητριακών

Όταν χρειάζεστε κάποιο σνακ που μπορείτε εύκολα να χωρέσετε στην τσάντα σας, οι μπάρες δημητριακών μπορεί να αποτελέσουν μια έξυπνη λύση. Να είστε προσεκτικοί κατά την επιλογή τους- καθώς μερικές από αυτές περιέχουν τόσα λιπαρά και ζάχαρη όσα και τα γλυκά. Επιλέξτε μπάρες με λίγα συστατικά, ώστε να γνωρίζετε ότι δεν είναι γεμάτες με περιττά συντηρητικά.

Ποπ Κορν

Εφόσον δεν περιέχουν βούτυρο, έλαια, ζάχαρη ή μεγάλες ποσότητες αλατιού, τα ποπ κορν που φτιάχνονται σε μηχανές με ζεστό αέρα, μπορεί να αποτελέσουν ένα υγιές και χαμηλό σε θερμίδες σνακ. Οι πυρήνες του καλαμποκιού αποτελούν ακέραιους σπόρους, οπότε έχουν αντίστοιχα θρεπτικά συστατικά με το μαύρο ρύζι ή το ψωμί ολικής αλέσεως. Το ποπ κορν είναι επίσης γεμάτο ίνες, οπότε ακόμα και 100 θερμίδες από αυτό ( γύρω στις 3 κούπες) θα σας κρατήσουν χορτάτους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Timbertrail.gr
 

WORLD RACES

Patagonian International Marathon  

PIM 6_for_web

Ο Διεθνής Μαραθώνιος της Παταγονίας είναι ένας αγώνας δρόμου που γίνεται κάθε χρόνο στη Χιλή στην περιοχή του Εθνικού Πάρκου Torres del Paine. Από την πρώτη διοργάνωση το 2012, ο αγώνας συγκέντρωσε χιλιάδες δρομείς ...Περισσότερα