Runner's Diet


Πέντε έξυπνοι διατροφικοί κανόνες για δρομείς PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Diet
Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2013 12:49

runnereating 

Οι δρομείς έχουν ανάγκη από υγιεινή διατροφή προκειμένου να έχουν την απαραίτητη ενέργεια για τις προπονήσεις τους και να χτίσουν πιο γερά σώματα. Ακολουθείστε τους παρακάτω απλούς διατροφικούς κανόνες για να επωφεληθείτε όσο το δυνατό περισσότερο από την διατροφή σας και να αποκτήσετε την μέγιστη δυνατή απόδοση στους αγώνες σας. 

Από την Christine Luff  About.com Guide

 
Μυστικά για πολύ αδύνατους δρομείς PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Diet
Κυριακή, 13 Ιανουαρίου 2013 00:06

kenyans1

Το τρέξιμο αποτελεί σίγουρα έναν αποτελεσματικό και ισχυρό σύμμαχο στην "μάχη" του αδυνατίσματος και της διατήρησης του βάρους. Οι δρομείς που διατηρούν τα κιλά τους πρέπει επίσης να ακολουθούν υγιεινή διατροφή και αντίστοιχο τρόπο ζωής.

Από την Christine Luff, About.com. Guide

 
Σιδηροπενία και Αθλητική Αναιμία PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Diet
Τρίτη, 11 Οκτωβρίου 2011 10:47

 overtraining_syndrome                      

  
Ο σίδηρος είναι απαραίτητος για τη ζωή. Συνδέεται με το οξυγόνο και το μεταφέρει σε όλο τον οργανισμό και εντός των κυττάρων, όπου ελευθερώνεται ενέργεια με την οξυγόνωση (ή την καύση) του άνθρακα και του υδρογόνου που προέρχονται από την τροφή. Ο περισσότερος σίδηρος στο αίμα είναι με τη μορφή αιμοσφαιρίνης, της ουσίας που δίνει το χρώμα στα ερυθρά αιμοσφαίρια. Η αντίστοιχη ουσία στους μυς ονομάζεται μυοσφαιρίνη.

Από τον Δρ. Eric Watts*
  
 
7 βασικές συμβουλές για σωστή ενυδάτωση PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Diet
Κυριακή, 12 Ιουνίου 2011 16:35

1258E7AABA63FA8D12326649ADAD0

 Ένας από σημαντικότερους παράγοντες που συμβάλλουν στην αθλητική απόδοση είναι η επαρκής ενυδάτωση του οργανισμού μας τόσο πριν όσο και κατά τη διάρκεια της άσκησης. Ειδικότερα το καλοκαίρι που η εφίδρωση είναι σαφώς πιο έντονη, θα πρέπει να προσέξετε ιδιαίτερα την πρόσληψη υγρών, ώστε ν’ αποφύγετε  τις δυσάρεστες συνέπειες τις αφυδάτωσης.
Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος
 
 
H σημασία των λιπών στην αθλητική δραστηριότητα PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Diet
Σάββατο, 26 Φεβρουαρίου 2011 00:43

 low-fat-foods-800X800

Όταν η άσκηση είναι χαμηλής ως μέτριας έντασης, τα λίπη παίζουν τον σημαντικότερο ρόλο στην παραγωγή ενέργειας. Τα λίπη λειτουργούν σαν αποθήκη ενέργειας για τον αθλητή. Ένας πολύ αδύνατος δρομέας που έχει 5% λίπος σώματος (σωματικό βάρος 60Kg) έχει 3Κg λίπος. Εάν αυτό μετατραπεί σε ενέργεια, έχει 23.000 Kcal. Αυτό μπορεί να τον καλύψει ενεργειακά για να τρέξει έξι μαραθώνιους!

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος

 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 2 από 2

WORLD RACES

Patagonian International Marathon  

PIM 6_for_web

Ο Διεθνής Μαραθώνιος της Παταγονίας είναι ένας αγώνας δρόμου που γίνεται κάθε χρόνο στη Χιλή στην περιοχή του Εθνικού Πάρκου Torres del Paine. Από την πρώτη διοργάνωση το 2012, ο αγώνας συγκέντρωσε χιλιάδες δρομείς ...Περισσότερα