Runner's Diet


Υγιεινά σνακς για δρομείς PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Diet
Παρασκευή, 05 Ιουλίου 2013 15:56

 

mainsmoothie1 600x450

Ένα από τα οφέλη του τρεξίματος είναι ότι σας ενισχύει το ενδιαφέρον για την υγιεινή διατροφή κι έτσι μπορείτε να αποφύγετε τις θερμίδες που περιέχουν τα γλυκά και άλλα θερμιδοφόρα σνακ που εντάσσονται συχνά στην διατροφή σας. Σίγουρα θα νιώσετε καλύτερα καταναλώνοντας υγιεινές και θρεπτικές τροφές, συμπεριλαμβανομένων και των σνακ. Έτσι την επόμενη φορά που θα θελήσετε να ανοίξετε το σακκουλάκι με τα πατατάκια, σκεφτείτε καλύτερα τις δικές μας προτάσεις για υγειινά σνακ.  

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος

 
8 Συμβουλές απώλειας βάρους για δρομείς PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Diet
Τετάρτη, 12 Ιουνίου 2013 15:03

leanlaneapr500 0

Το τρέξιμο αποτελεί έναν από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους απώλειας βάρους, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι πανάκεια. Μάλιστα, ίσως χρειαστεί να πάρετε λίγο βάρος στην αρχή καθώς θα χάνετε λίπος, αλλά και αποκτώντας μυς, που είναι πιο σκληροί και προσδίδουν μεγαλύτερο βάρος από το λίπος. Αν όμως είστε συνεπείς στην άσκηση που κάνετε καθώς και στην υγιεινή διατροφή, θα χάσετε αναμφισβήτητα τα όποια περιττά κιλά.

Από την Christine Luff, About.com Guide
 
Οι καλύτερες τροφές για δρομείς PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Diet
Δευτέρα, 22 Απριλίου 2013 15:58

best foods for the runners

Η δίαιτα του δρομέα είναι σημαντική όχι μόνο για την διατήρηση της καλής υγείας, αλλά και για την ενίσχυση της μέγιστης απόδοσης στο τρέξιμο. Πιο κάτω σάς παρουσιάζουμε επιλεγμένες διατροφικές λύσεις που θα σας βοηθήσουν να πετύχετε τους στόχους σας. 

Από την Christine Luff, About.com Guide

 
Διατροφή για καλή υγεία και απόδοση PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Diet
Τρίτη, 09 Απριλίου 2013 13:34

14738

Η διατροφή είναι σημαντική τόσο για την διατήρηση καλής υγείας, όσο και για την προώθηση της μέγιστης απόδοσης στην άθληση. Η κατάλληλη διατροφή και ενυδάτωση μπορούν να λειτουργήσουν υπέρ σας ή εναντίον σας σε μια προπόνηση ή σ' έναν αγώνα, οπότε επηρεάζουν καθοριστικά την ψυχολογία, την απόδοσή σας.

Από την Christine Luff, About.com Guide

 
Διατροφικά λάθη στην άσκηση PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Diet
Τρίτη, 19 Μαρτίου 2013 23:59

images

Πολλοί αθλούμενοι υποτιμούν την απώλεια των υγρών κατά την διάρκεια της προπόνησης ή του αγώνα και δεν προσλαμβάνουν αρκετά υγρά, με αποτέλεσμα να αφυδατώνονται ρίχνοντας την απόδοσή τους και δυσκολεύοντας την προσπάθειά τους. Στα κείμενα που ακολουθούν, σάς προτείνουμε τους τρόπους για να αποφύγετε αυτές τις δυσάρεστες καταστάσεις. 

Από την Christine Luff, About.com Guide

 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 1 από 2

WORLD RACES

Patagonian International Marathon  

PIM 6_for_web

Ο Διεθνής Μαραθώνιος της Παταγονίας είναι ένας αγώνας δρόμου που γίνεται κάθε χρόνο στη Χιλή στην περιοχή του Εθνικού Πάρκου Torres del Paine. Από την πρώτη διοργάνωση το 2012, ο αγώνας συγκέντρωσε χιλιάδες δρομείς ...Περισσότερα

Susitna 100

13071343

Η κοιλάδα Μatanuska-Susitne είναι μια περιοχή στη νότια κεντρική Αλάσκα. Απέχει 56χλμ βόρεια του Anchorage και κατέχει το παγκόσμιο ρεκόρ σε υπερμεγέθη λαχανικά που παρουσιάζονται κάθε χρόνο στην ετήσια έκθεση της πόλης...Περισσότερα 

Summer Mix 2017

αρχείο λήψης