Race Tips


Λάθη που πρέπει να αποφεύγετε στους αγώνες δρόμου PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Race Tips
Παρασκευή, 04 Οκτωβρίου 2013 07:52

DSCF2048

Από την Christine Luff, About.com Guide

Τα λάθη κατά την διάρκεια των αγώνων δρόμου αποτελούν πολύ συχνό φαινόμενο ειδικά αν δεν έχει κανείς μεγάλη πείρα στο τρέξιμο σε αγώνες. Να μερικά από τα πιο κοινά λάθη που παρατηρούνται στους αγώνες και πως μπορείτε να τα αποφύγετε.

 
Αποφύγετε τα λάθη την ημέρα του αγώνα PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Race Tips
Τετάρτη, 31 Ιουλίου 2013 16:32

PICT2318

 Toυ Όουεν Άντερσον

Πολλοί δρομείς αν και είναι τέλεια προετοιμασμένοι, κάνουν σοβαρά σφάλματα την ημέρα του αγώνα - απερισκεψίες που δεν τους επιτρέπουν να αποδώσουν τα μέγιστα. Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν αρκετοί δρομείς που τα κάνουν όλα σωστά την ημέρα του αγώνα αλλά έχουν διαπράξει πολλά λάθη νωρίτερα στην προετοιμασία τους. Αυτό είναι ένα ξεχωριστό ζήτημα που θα το αναπτύξουμε μια άλλη φορά.

 
Χρήσιμες οδηγίες για Μαραθωνοδρόμους PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Race Tips
Τρίτη, 23 Οκτωβρίου 2012 15:40

0002

Έχετε αφιερώσει μήνες στην προετοιμασία του Μαραθωνίου ακολουθώντας πειθαρχημένα το δύσκολο και απαιτητικό προπονητικό σας πρόγραμμα. Μήνες ολόκληροι, που στοχεύουν σ’ έναν σημαντικό αγώνα, σε μια μόνο ξεχωριστή μέρα όπως είναι η μέρα του Μαραθωνίου.

Κείμενο: Ανδρέας Καλογερόπουλος

 
Εκπαιδεύστε το μυαλό σας PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Race Tips
Παρασκευή, 05 Οκτωβρίου 2012 22:03

DSCF2064 

Βαριά πόδια που σας κόβουν ταχύτητα - γνωρίζετε αυτήν την αίσθηση; Ξεκινά από το κεφάλι σας. Ανακαλύψτε πώς θα γυμνάσετε το μυαλό σας ώστε να σας επιτρέπει να τρέχετε περισσότερο και γρηγορότερα.

 Από τον Ματ Φιτζέραλντ*

Κάθε δρομέας που έχει ήδη νιώσει τα πόδια του να γίνονται σαν ασήκωτα αμόνια μετά από σκληρή προπόνηση ή αγώνα, γνωρίζει ότι για να τρέξει μεγαλύτερες αποστάσεις ή με μεγαλύτερη ταχύτητα, πρέπει να παλέψει με την κούραση. Γι’ αυτό λοιπόν προπονείστε, για να αυξήσετε είτε το ρυθμό σας είτε την απόσταση ή και τα δύο, και να αντέχετε χωρίς να κουράζεστε.
 
Προλάβετε τις στομαχικές διαταραχές στο τρέξιμο PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Race Tips
Τρίτη, 20 Μαρτίου 2012 16:34

 Stomach-pain-runners-tummy-Credit-Mark-Shearman

Είτε είστε αρχάριοι στο τρέξιμο, είτε είστε έμπειροι, είναι πολύ πιθανό να έχετε αισθανθεί στομαχική ή εντερική αδιαθεσία κατά την προπόνηση ή κατά τη διάρκεια ενός αγώνα. Μια μέτρια αφυδάτωση, ένα βαρύ-δύσπεπτο γεύμα, η υπερβολική κατανάλωση ροφημάτων με πολλούς υδατάνθρακες, ή απλά μια αδιαθεσία του οργανισμού, μπορεί να είναι οι αιτίες που σας κάνουν να νιώθετε δυσάρεστα.

Του Ανδρέα Καλογερόπουλου

 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 2 από 3

WORLD RACES

Patagonian International Marathon  

PIM 6_for_web

Ο Διεθνής Μαραθώνιος της Παταγονίας είναι ένας αγώνας δρόμου που γίνεται κάθε χρόνο στη Χιλή στην περιοχή του Εθνικού Πάρκου Torres del Paine. Από την πρώτη διοργάνωση το 2012, ο αγώνας συγκέντρωσε χιλιάδες δρομείς ...Περισσότερα

Susitna 100

13071343

Η κοιλάδα Μatanuska-Susitne είναι μια περιοχή στη νότια κεντρική Αλάσκα. Απέχει 56χλμ βόρεια του Anchorage και κατέχει το παγκόσμιο ρεκόρ σε υπερμεγέθη λαχανικά που παρουσιάζονται κάθε χρόνο στην ετήσια έκθεση της πόλης...Περισσότερα 

Baikal Ice Marathon

training to run 1-long

Η λίμνη Βαϊκάλη σχηματίστηκε πριν από 25 περίπου εκατομμύρια χρόνια και αποτελεί έναν από τους παλαιότερους γεωλογικούς σχηματισμούς. Το καλοκαίρι οι ταξιδιώτες απολαμβάνουν μια μοναδική φυσική πανδαισία με το πράσινο φόντο να κυριαρχεί...Περισσότερα