Runner's Training


Αναπνευστικές τεχνικές σε μεγάλο υψόμετρο PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Πέμπτη, 19 Ιανουαρίου 2017 23:14
b72b7-25554418

Στις πλαγιές μεγάλου υψόμετρου, πολλοί έμπειροι ορεινοί δρομείς ή ορειβάτες, σε κάθε κοπιαστικό βήμα σουφρώνουν τα χείλη και ξεφυσάνε με δύναμη1, μία ή περισσότερες φορές, χρησιμοποιώντας μια τεχνική που ονομάζεται «αναπνοή με πίεση».                                                     

Της Ρενέ Γκάρντνερ

 
Διαδρομές στο βουνό PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Σάββατο, 26 Δεκεμβρίου 2015 18:47

ot-2010-MG-019

Γράφει ο Ανδρέας Καλογερόπουλος 

Μονοπάτια υπάρχουν σε όλα τα βουνά και εν δυνάμει όλα θα μπορούσαν να αποτελέσουν διαδρομές, όπως και όλοι όσοι τρέχουν θα μπορούσαν να δημιουργήσουν τις δικές τους διαδρομές, ανάλογα με το χρόνο, τη διάθεση, τις ανάγκες ή την παρατηρητικότητά τους.

Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 15 Νοεμβρίου 2017 18:37
 
Κάνικρος: τρέξιμο και διασκέδαση μαζί PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Πέμπτη, 23 Ιουλίου 2015 00:00

canicrossing correr_con_tu_perro

Το τρέξιμο μάς χαρίζει υγεία, ευεξία και αυτοπεποίθηση, ενώ παράλληλα αποτελεί μια anti-stress δραστηριότητα, αρκεί να γίνεται με φαντασία και εναλλαγές. Κι επειδή όλα ξεκινούν από το μυαλό, ακόμα και μια χαλαρωτική δραστηριότητα όπως είναι το τρέξιμο, θα μπορούσε να γίνει ψυχαναγκαστική και μονότονη, εάν δεν αναζητήσουμε τρόπους έμπνευσης που θα μας βοηθήσουν να νιώθουμε καλά και να συνεχίζουμε απρόσκοπτα την άθληση.

Του Ανδρέα Καλογερόπουλου 

 
Ανεβάστε ταχύτητα όταν σώμα και νους σάς υπαγορεύουν να επιβραδύνετε PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Δευτέρα, 15 Ιουνίου 2015 01:06

 Anevaste taxytita otan o nous kai to soma sas ypagorevoun na stamatisete

Έχετε περάσει τα 40. Συγχαρητήρια! Τώρα είστε και επισήμως βετεράνος!!. Όμως, το σώμα και το μυαλό σας δεν συμμερίζονται αυτόν το θρίαμβο. Παλεύετε για να βρείτε κίνητρα για να προπονηθείτε, και κάθε ανώμαλος δρόμος ή αγώνας σάς υπενθυμίζει ταχύτερες επιδόσεις του παρελθόντος.

Του Τζιμ Φρέιμ
 
Έτοιμοι για λίγο παραπάνω; PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Κυριακή, 15 Φεβρουαρίου 2015 18:19

PICT2856 

Για τους αρχάριους δρομείς – ή για όσους ξαναρχίζουν το τρέξιμο – το γεγονός και μόνο να βγουν από το σπίτι τους και να τρέξουν 2-3 φορές την εβδομάδα για μερικές εβδομάδες στη σειρά, αποτελεί άθλο και αφορμή εορτασμού. Εντούτοις, μόλις θα έχετε στρώσει για τα καλά αυτό το πρόγραμμα, ίσως θελήσετε να κάνετε κάτι περισσότερο, χωρίς να διακινδυνεύσετε να τραυματιστείτε. 

Του Τζεφ Γκάλογουεϊ

 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 2 από 11

ahm logo_gr

worldsmarathons

               logo1   

logo marathonios_2018

αρχείο λήψης