Runner's Training


Bασικά ερωτήματα για το ορεινό τρέξιμο PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Τετάρτη, 21 Δεκεμβρίου 2011 21:35

30265

Το ορεινό τρέξιμο έχει τα δικά του μικρά ή μεγάλα «μυστικά» και είναι απολύτως φυσιολογικό, είτε είστε αρχάριοι ή πιο προχωρημένοι δρομείς να έχετε ερωτήματα. Eπιλέξαμε να σας παρουσιάσουμε μερικά από τα πιο συνηθισμένα με τις αντίστοιχες απαντήσεις.

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος

 
Τρέξιμο χωρίς προφάσεις PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Σάββατο, 10 Δεκεμβρίου 2011 21:43
4b9ab3529c8f12a7_winter-running.xxxlarge_0 
 Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος


Το τρέξιμο είναι μία ευεργετική δραστηριότητα χρειάζεται όμως και μυαλό. Πρέπει να μάθουμε να “τρέχουμε έξυπνα” προφυλάγοντας τον εαυτό μας από κινδύνους που πιθανόν να μας ταλαιπωρήσουν αρκετά.  
 
Προπόνηση στο βουνό PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Πέμπτη, 03 Νοεμβρίου 2011 23:44
 Trail-Run-fast
 
Αν κατά τύχη ζείτε σε ορεινό τοπίο, με βουνοκορφές, λόφους και πλαγιές, τότε το ορεινό τρέξιμο θα είναι μια τέχνη που άθελά σας θα μάθετε. Στην πραγματικότητα, ο τρόπος που αντιλαμβάνεστε το τρέξιμο...

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος

 
Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για την υπερπροπόνηση PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Σάββατο, 22 Οκτωβρίου 2011 14:28

Burnout-Courtesy-of-Rennett-Stowe

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος

Η  υπερπροπόνηση (overtraining) των αθλητών, είναι ένα θέμα  που  απασχολεί συχνά  όσους ασχολούνται με τον αθλητισμό και ειδικότερα με τον πρωταθλητισμό. Το πρόβλημα βεβαίως είναι γνωστό εδώ και πολλές δεκαετίες, όμως πολλές πτυχές του παραμένουν ακόμα άγνωστες. Πολλοί ερευνητές προσπάθησαν να καθορίσουν τι συμβαίνει στους αθλητές όταν αρχίζουν να υπερπροπονούνται και πώς εξελίσσεται η παθολογία όλου του σώματος σε αυτές τις περιπτώσεις.

 
Τι πρέπει να ξέρετε για την καρδιακή συχνότητα PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Τετάρτη, 24 Αυγούστου 2011 16:56

male-runner    

Οι παλμογράφοι είναι συσκευές που σας παρέχουν τη δυνατότητα ελέγχου της ορθής λειτουργίας (feedback) του σώματός σας. Κατά συνέπεια, η προπόνηση με παλμογράφο μπορεί να είναι αποτελεσματική μόνο αν χρησιμοποιείτε τις πληροφορίες που σας δίνει η συσκευή, για να σχεδιάσετε και να εφαρμόσετε ένα προπονητικό πρόγραμμα στα μέτρα σας, που να ανταποκρίνεται δηλαδή, στο σώμα και στη φυσική σας κατάσταση.

Eπιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος
 
Περισσότερα Άρθρα...
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 10 από 11

ahm logo_gr

worldsmarathons

               logo1   

logo marathonios_2018

αρχείο λήψης