Runner's Training


Δροσερές συμβουλές για καλοκαιρινό τρέξιμο PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training

169271515

6/7/16

Ζω στην Ατλάντα, γι’ αυτό ξέρω τα πάντα για το τρέξιμο μέσα στη ζέστη. Τελικά το καλοκαίρι, αντίθετα με ότι νομίζουν πολλοί, δεν είναι ακατάλληλη εποχή για τρέξιμο. Θα έλεγα το αντίθετο, ότι  είναι εκπληκτική εποχή του χρόνου για τρέξιμο αρκεί να το χειριστείτε έξυπνα και κάνετε κάποιες αλλαγές στις συνήθειές σας. 

Tου Τζεφ Γκάλογουέϊ

 
Βάλτε νερό στο “ψυγείο” σας PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Παρασκευή, 22 Ιουνίου 2012 15:57

  hydrating-summer-running

      Κείμενο: Σταύρος Δεδούκος*

Ο οργανισμός μας λειτουργεί σαν μια μηχανή και αυτό έχει και τα καλά αλλά και τα κακά του. Από τη μια έχουμε απόδοση, αντοχή, λειτουργία κι από την άλλη ανάγκη συντήρησης σε καύσιμα, αλλά και "service". Σε κανονικές συνθήκες υπάρχει μια αρμονική συνεργασία ανάμεσα σε "προσφορά και ζήτηση", που όμως μεταβάλλεται σε προβληματική, όταν κάτι πάει στραβά. Όπως π.χ. στον κύριο που έχει παρκάρει στην εθνική με ανοικτό το καπό του αυτοκινήτου του....

 
Αθλητικά ροφήματα & Ενυδάτωση PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Κυριακή, 22 Ιανουαρίου 2012 00:20

 sports-rehydration-538x354

 Όταν ασκείστε, χάνετε υγρά όχι μόνο μέσω του ιδρώτα, αλλά και από τους υδρατμούς που αποβάλλετε καθώς εκπνέετε. Όσο πιο πολύ και πιο έντονα ασκήστε και όσο πιο ζεστό και υγρό είναι το περιβάλλον, τόσο περισσότερα υγρά θα χάσετε.

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος

 
Προπόνηση με παλμογράφο PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Παρασκευή, 30 Δεκεμβρίου 2011 14:01
NTL17011_feature4   

Eπιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος

Οι αθλητικοί παλμογράφοι υπάρχουν εδώ και αρκετά χρόνια. Από τα απλά μοντέλα προ δεκαετίας που μέτραγαν το καρδιακό ρυθμό, φτάσαμε στα σημερινά ρολόγια-υπολογιστές που μετρούν όλες τις παραμέτρους με μεγάλη ακρίβεια και αξιοπιστία. 

 
Συμπληρώστε το τρέξιμό σας (Cross Training) PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Τετάρτη, 21 Δεκεμβρίου 2011 23:15

langlaufen_03 

Tου Δρα Μάικελ Γέσσις*
 

Η εναλλακτική προπόνηση με άλλα αθλήματα – κολύμβηση, ποδηλασία, χιονοδρομία αντοχής (cross-country) και κωπηλασία- έχει όλο και μεγαλύτερη απήχηση στους δρομείς για πρόληψη των τραυματισμών και βελτίωση της αερόβιας ικανότητας.

 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 9 από 11

ahm logo_gr

worldsmarathons

               logo1   

logo marathonios_2018

αρχείο λήψης