Runner's Training


Μυστικά για το ορεινό τρέξιμο από τον Scott Jurek PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Σάββατο, 23 Μαρτίου 2013 00:05

scott-jurek-640x400                      

Στο πρόσφατο βιβλίο του «Μπόουερμαν και οι άνθρωποι του Όρεγκον», ο Κένι Μουρ περιγράφει μια συνομιλία ανάμεσα στο θρυλικό προπονητή Μπιλ Μπόουερμαν και στον διπλό χρυσό Ολυμπιονίκη, κάτοχο παγκόσμιου ρεκόρ 800 μ. και 1 μιλίου, Σεμπάστιαν Κόε. Ο Μπόουερμαν έμεινε έκπληκτος όταν ο Κόε του αποκάλυψε ότι στην προετοιμασία του έτρεχε μόνο 65-80 χλμ. την εβδομάδα. Αργότερα πάνω στη συζήτηση, ο Κόε ανέφερε σχεδόν φευγαλέα, ότι συνήθιζε να γυμνάζεται 10-12 ώρες την εβδομάδα σε γυμναστήριο, δυναμώνοντας τον κορμό, αυξάνοντας ευκινησία και ταχύτητα με βάρη και κάνοντας πλειομετρικές2 ασκήσεις καθώς και ασκήσεις εύρους κίνησης.

Του Τζορτζ Μπάινχορν

 
Βελτιώσου στην ανηφόρα PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2013 14:38

 RunningMountain1-500

Το τρέξιμο σε ανηφόρα μοιάζει με προπόνηση ταχύτητας ως προς την αγωνιστική προσπάθεια κι όχι ως προς την τελική ταχύτητα. Καταπονεί πολύ το σώμα, γι’ αυτό κάντε μόνο μία από τις ακόλουθες προπονήσεις την εβδομάδα.

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος
 
Άσκηση & Καρδιοαναπνευστική λειτουργία PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2013 13:32

Heart-rate-monitor-running-man1                

Στη διάρκεια της έντονης φυσικής δραστηριότητας (της προπόνησης ή του αγώνα), μαζί με τους σκελετικούς μυς επιβαρύνονται επίσης η καρδιά και οι πνεύμονες. Αν και τα όργανα αυτά βρίσκονται σε συντονισμένη συνεργασία, μπορούν να μελετηθούν στην αρχή ξεχωριστά και στη συνέχεια από κοινού.

 
Προπόνηση Βάσης: Απλά ποσότητα ή και ποιότητα; PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Τρίτη, 18 Δεκεμβρίου 2012 22:23

 Base-Building-631x421

Πιο γρήγορο τρέξιμο στην αρχή της αγωνιστικής περιόδου, θα μπορούσε να ισοδυναμεί με πιο γρήγορο τρέξιμο την ημέρα του αγώνα.

Η ανάπτυξη της σωστής βάσης δεν είναι απλώς και μόνο θέμα αύξησης του χιλιομετρικού όγκου. Η προπόνηση βάσης θα έπρεπε να χρησιμεύει ως γέφυρα ανάμεσα στους αγώνες συντήρησης, εκτός αγωνιστικής περιόδου και στο εξειδικευμένο για τον κύριο αγώνα σας προπονητικό πρόγραμμα. Εάν περάσετε πολύ γρήγορα σε έντονες προπονήσεις στίβου, η ικανότητά σας για επιδόσεις, και συνεπώς να ωφελείστε από την προπόνηση, μειώνεται, ενώ οι πιθανότητες τραυματισμού αυξάνονται.

 
Κανόνες ασφαλείας για το ορεινό τρέξιμο PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Κυριακή, 09 Δεκεμβρίου 2012 23:42
1951
 

Ακόμη και οι έμπειροι ορεινοί δρομείς μπορεί σε άγνωστα εδάφη να συναντήσουν προβλήματα. Μάλιστα στην εποχή μας, που όλο και περισσότεροι άνθρωποι επιδίδονται στο τρέξιμο εκτός δρόμου, οι πιθανότητες ατυχημάτων έχουν αυξηθεί. Διαβάστε τις παρακάτω οδηγίες ώστε να τρέχετε με ασφάλεια στα μονοπάτια.

Tου Μπράιαν Ντ. Σέιμπιν
 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 8 από 11
  RUNNERS WORLD
 chalpha baner
 
   logo large     

worldsmarathons

 afisa2018