Runner's Training


Ξεπεράστε τα εμπόδια PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Σάββατο, 12 Ιουλίου 2014 12:22

shutterstock 170203397-631x421  

Κείμενα : Μπεθ Ντρέχερ

Παρά το πάθος που έχετε για το τρέξιμο, υπάρχουν μέρες που ακόμη και το δέσιμο των κορδονιών απαιτεί μαραθώνια προσπάθεια. Οι πρωινοί δρομείς βαρυγκωμούν με το ξυπνητήρι, οι μεσημεριανοί παλεύουν ανάμεσα στις επαγγελματικές εκκρεμότητες και το στομάχι που γουργουρίζει. Και οι βραδινοί δρομείς είναι κουρασμένοι μετά από μια κοπιαστική ημέρα. Κι όταν βγείτε στο δρόμο για τρέξιμο, πολλές φορές ορθώνεται επιτακτική η ανάγκη να πάτε περπατώντας στην ανηφόρα ή να γυρίσετε πίσω νωρίς.
 
Χαρίστε ένα ρεπό στον εαυτό σας PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Τρίτη, 10 Ιουνίου 2014 16:32

rest-1-320x202

Ο Ρον Χιλ, Βρετανός Ολυμπιακός μαραθωνοδρόμος, τρέχει κάθε μέρα από το Δεκέμβριο του 1964. Αυτή του η τάση είναι υπεράνω κάθε γεγονότος, αφού έφτασε να τρέξει και την επομένη αυτοκινητιστικού ατυχήματος στο οποίο έπαθε κάταγμα στέρνου. Είπαμε να είμαστε συνεπείς και σταθεροί, αλλά αυτό καταντά παθολογικό. Στο κολέγιο, έπαιρνα μία μέρα ρεπό την εβδομάδα. Μου άρεσε που το ρεπό δημιουργούσε τέλος και αρχή σε κάθε εβδομάδα. Πρωταθλητές και Ολυμπιονίκες φτιάχνονται με αυτόν τον τρόπο. Εν τούτοις, κάποιοι δυσπιστούν ακόμη ότι οποιαδήποτε μέρα “κάνει” για ανάπαυση.  

Του Εντ Άιστοουν

 
Κάντε εναλλαγές στο τρέξιμό σας PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Τρίτη, 10 Ιουνίου 2014 15:12
P7270033

Σε χιλιάδες ανθρώπους αρέσει απλώς να τρέχουν. Δεν τους ενδιαφέρει καθόλου να πάνε πιο γρήγορα, να προπονηθούν για μαραθώνιο ούτε να τρέξουν σε αγώνα. Τριάντα λεπτά τρεξίματος 2-3 φορές την εβδομάδα τούς αρκεί για να νιώθουν καλά. Εντάξει, αλλά αν πάντα κάνετε το ίδιο και ποτέ δεν αλλάζετε τίποτα, θα φτάσετε τελικά σε ένα σημείο όπου αυτή η ρουτίνα δεν θα σας ικανοποιεί. Όσοι διστάζετε να κάνετε κάτι διαφορετικό, διαβάστε γιατί θα έπρεπε να το επιχειρήσετε και πώς να το εφαρμόσετε στην πράξη.

Tου Τζεφ Γκάλογουεϊ

    
 
Ανεβείτε, κατεβείτε & απογειωθείτε! PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Σάββατο, 10 Μαΐου 2014 16:18

dolomites-trailrunning-av1-patitucciphoto-5      

Ορεινοί αγώνες γίνονται όλο και συχνότερα και καθώς προγραμματίζετε τη συμμετοχή σας σε κάποιους από αυτούς πρέπει να προετοιμαστείτε και κατάλληλα. 

Tου Εντ Άιστοουν

 
Τρέξιμο σε ρυθμό tempo PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Σάββατο, 10 Μαΐου 2014 15:51

nfp145

Του Εντ Άιστοουν

Κατά τη γνώμη μου, η πρόσφατη αναβίωση των δρόμων μεγάλων αποστάσεων στην Αμερική, τουλάχιστον εν μέρει, έχει σχέση με το τρέξιμο σε σταθερό ρυθμό τέμπο. Είκοσι χρόνια πριν, οι κορυφαίοι δρομείς αφιέρωναν μόνο το 5-10% της εβδομαδιαίας προπόνησης στο τρέξιμο σταθερού ρυθμού τέμπο. Σήμερα, ο Αμερικανός μαραθωνοδρόμος και Oλυμπιονίκης, Μεμπ Κεφλεζίγκι, τρέχει το 15-20% από τα χιλιόμετρα που διανύει, με ρυθμό «αναπαυτικά έντονο», σύμφωνα με τον προπονητή του, Μπομπ Λάρσεν.

 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 4 από 11

ahm logo_gr

worldsmarathons

               logo1   

logo marathonios_2018

αρχείο λήψης