Runner's Training


Έτοιμοι για λίγο παραπάνω; PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Κυριακή, 15 Φεβρουαρίου 2015 18:19

PICT2856 

Για τους αρχάριους δρομείς – ή για όσους ξαναρχίζουν το τρέξιμο – το γεγονός και μόνο να βγουν από το σπίτι τους και να τρέξουν 2-3 φορές την εβδομάδα για μερικές εβδομάδες στη σειρά, αποτελεί άθλο και αφορμή εορτασμού. Εντούτοις, μόλις θα έχετε στρώσει για τα καλά αυτό το πρόγραμμα, ίσως θελήσετε να κάνετε κάτι περισσότερο, χωρίς να διακινδυνεύσετε να τραυματιστείτε. 

Του Τζεφ Γκάλογουεϊ

 
Ζεστές λύσεις για το κρύο PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training

 iStock 000018768361Small

13/12/15

Το τρέξιμο δεν είναι μόνο για το καλοκαίρι ή για τις ευωδιαστές ανοιξιάτικες ημέρες, αλλά και για το χειμωνιάτικο κρύο. Ιδιαίτερα αν είστε από εκείνους που δεν συμβιβάζονται εύκολα με τα «τερτίπια» του καιρού, διαβάστε προσεκτικά τις έξυπνες οδηγίες που σας δίνουν έμπειροι δρομείς και αντιμετωπίστε αποτελεσματικά τις δύσκολες καιρικές συνθήκες του χειμώνα. 

Eπιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος

 
Προπονήσου έξυπνα, τρέξε γρήγορα PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Δευτέρα, 06 Οκτωβρίου 2014 13:32

Ρίξτε μια προσεκτική ματιά στην προπόνησή σας.                                 
Πιθανότατα κι εσείς να κάνετε μερικά κοινά λάθη,
λίγα όμως απλά μυστικά θα σας βοηθήσουν να γεμίσετε 
τα κενά και να μεταμορφώσετε το τρέξιμό σας.


Κείμενο: Γκρεγκ Μακμίλαν

 
Θέμα...αντοχής PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Σάββατο, 30 Αυγούστου 2014 15:34
Το κτίσιμο της αντοχής στο τρέξιμο ασφαλώς δεν είναι ανώδυνο, ούτε επιτυγχάνεται χωρίς προσπάθεια, αλλά έπειτα από αρκετή και επίμονη προπόνηση. Ανεξάρτητα από το δρομικό σας επίπεδο, τις φιλοδοξίες και τους αγωνιστικούς σας στόχους, η αντοχή απαιτεί εξειδικευμένη και σωστή προπόνηση. Ας πάρουμε μια ιδέα.

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος 

 
Θετικά και αρνητικά της προπόνησης σε διάδρομο PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Σάββατο, 30 Αυγούστου 2014 15:06

Treadmill Running

Αν ο στόχος σας είναι η υγεία, η βελτίωση της φυσικής κατάστασης και η απώλεια βάρους, τότε το τρέξιμο σε διάδρομο αποτελεί μια έξυπνη και πρακτική επιλογή. Όταν ¨καίτε¨ μία θερμίδα στο διάδρομο είναι το ίδιο με μία θερμίδα που θα ¨καίγατε¨ σε οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα. Η καρδιοαγγειακή σας ικανότητα βελτιώνεται με τον ίδιο ρυθμό είτε τρέχετε σε διάδρομο είτε έξω στο δρόμο είτε στο στίβο.

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος

 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 3 από 11
Σύνδεση
 chalpha baner

worldsmarathons

  RUNNERS WORLD

 
   logo large