Runner's Diet


7 βασικές συμβουλές για σωστή ενυδάτωση PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Diet
Κυριακή, 12 Ιουνίου 2011 16:35

1258E7AABA63FA8D12326649ADAD0

 Ένας από σημαντικότερους παράγοντες που συμβάλλουν στην αθλητική απόδοση είναι η επαρκής ενυδάτωση του οργανισμού μας τόσο πριν όσο και κατά τη διάρκεια της άσκησης. Ειδικότερα το καλοκαίρι που η εφίδρωση είναι σαφώς πιο έντονη, θα πρέπει να προσέξετε ιδιαίτερα την πρόσληψη υγρών, ώστε ν’ αποφύγετε  τις δυσάρεστες συνέπειες τις αφυδάτωσης.
Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος
 
 
H σημασία των λιπών στην αθλητική δραστηριότητα PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Diet
Σάββατο, 26 Φεβρουαρίου 2011 00:43

 low-fat-foods-800X800

Όταν η άσκηση είναι χαμηλής ως μέτριας έντασης, τα λίπη παίζουν τον σημαντικότερο ρόλο στην παραγωγή ενέργειας. Τα λίπη λειτουργούν σαν αποθήκη ενέργειας για τον αθλητή. Ένας πολύ αδύνατος δρομέας που έχει 5% λίπος σώματος (σωματικό βάρος 60Kg) έχει 3Κg λίπος. Εάν αυτό μετατραπεί σε ενέργεια, έχει 23.000 Kcal. Αυτό μπορεί να τον καλύψει ενεργειακά για να τρέξει έξι μαραθώνιους!

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος

 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 5 από 5

ahm logo_gr

worldsmarathons

               logo1   

logo marathonios_2018

αρχείο λήψης