Race Tips


Αποφύγετε τα λάθη την ημέρα του αγώνα PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Race Tips
Τετάρτη, 31 Ιουλίου 2013 16:32

PICT2318

 Toυ Όουεν Άντερσον

Πολλοί δρομείς αν και είναι τέλεια προετοιμασμένοι, κάνουν σοβαρά σφάλματα την ημέρα του αγώνα - απερισκεψίες που δεν τους επιτρέπουν να αποδώσουν τα μέγιστα. Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν αρκετοί δρομείς που τα κάνουν όλα σωστά την ημέρα του αγώνα αλλά έχουν διαπράξει πολλά λάθη νωρίτερα στην προετοιμασία τους. Αυτό είναι ένα ξεχωριστό ζήτημα που θα το αναπτύξουμε μια άλλη φορά.

 
Εκπαιδεύστε το μυαλό σας PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Race Tips
Παρασκευή, 05 Οκτωβρίου 2012 22:03

DSCF2064 

Βαριά πόδια που σας κόβουν ταχύτητα - γνωρίζετε αυτήν την αίσθηση; Ξεκινά από το κεφάλι σας. Ανακαλύψτε πώς θα γυμνάσετε το μυαλό σας ώστε να σας επιτρέπει να τρέχετε περισσότερο και γρηγορότερα.

 Από τον Ματ Φιτζέραλντ*

Κάθε δρομέας που έχει ήδη νιώσει τα πόδια του να γίνονται σαν ασήκωτα αμόνια μετά από σκληρή προπόνηση ή αγώνα, γνωρίζει ότι για να τρέξει μεγαλύτερες αποστάσεις ή με μεγαλύτερη ταχύτητα, πρέπει να παλέψει με την κούραση. Γι’ αυτό λοιπόν προπονείστε, για να αυξήσετε είτε το ρυθμό σας είτε την απόσταση ή και τα δύο, και να αντέχετε χωρίς να κουράζεστε.
 
Προλάβετε τις στομαχικές διαταραχές στο τρέξιμο PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Race Tips
Τρίτη, 20 Μαρτίου 2012 16:34

 Stomach-pain-runners-tummy-Credit-Mark-Shearman

Είτε είστε αρχάριοι στο τρέξιμο, είτε είστε έμπειροι, είναι πολύ πιθανό να έχετε αισθανθεί στομαχική ή εντερική αδιαθεσία κατά την προπόνηση ή κατά τη διάρκεια ενός αγώνα. Μια μέτρια αφυδάτωση, ένα βαρύ-δύσπεπτο γεύμα, η υπερβολική κατανάλωση ροφημάτων με πολλούς υδατάνθρακες, ή απλά μια αδιαθεσία του οργανισμού, μπορεί να είναι οι αιτίες που σας κάνουν να νιώθετε δυσάρεστα.

Του Ανδρέα Καλογερόπουλου

 
Η προθέρμανση πριν από τον αγώνα PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Race Tips
Σάββατο, 25 Φεβρουαρίου 2012 23:06

runner-quad-stretch

Tου Νικ Άντερσον*

Η προθέρμανση αποτελεί βασική προϋπόθεση πριν αρχίσουμε την άσκηση, καθώς προετοιμάζει το σώμα να δεχτεί την ένταση που ακολουθεί. Ειδικότερα όσοι συμμετέχουν σε αγώνες δρόμου ξέρουν πόσο σημαντικό είναι το «ζέσταμα» πριν από κάθε αγώνα. Τι γίνεται όμως όταν το σώμα μας είναι ήδη ζεστό;  Πρέπει να κάνουμε προθέρμανση ή μήπως εξαντλούμε πολύτιμα αποθέματα ενέργειας;

 
Υπερπλήρωση υδατανθράκων PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Race Tips

201506 getpt_WhyCarbIntakeMattersForRunners-1132x600    

28/10/15

Η ποιότητα της καθημερινής διατροφής είναι πολύ σημαντική για την προπόνησή σας. Αυτή θα επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την αγωνιστική σας βελτίωση.
Όμως τι γίνεται με τη διατροφή κατά διάρκεια των αγώνων; Είναι εξίσου σημαντική; Τι πρέπει να τρώτε πριν από τους αγώνες; Ποια είναι η καλύτερη ώρα για να φάτε; Πόσο πρέπει να τρώτε; Πρέπει να τρώτε στη διάρκεια των αγώνων;

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος
 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 2 από 2
Σύνδεση
 chalpha baner

worldsmarathons

  RUNNERS WORLD

 
   logo large