Race Tips


Προλάβετε τις στομαχικές διαταραχές στο τρέξιμο PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Race Tips
Τρίτη, 20 Μαρτίου 2012 16:34

 Stomach-pain-runners-tummy-Credit-Mark-Shearman

Είτε είστε αρχάριοι στο τρέξιμο, είτε είστε έμπειροι, είναι πολύ πιθανό να έχετε αισθανθεί στομαχική ή εντερική αδιαθεσία κατά την προπόνηση ή κατά τη διάρκεια ενός αγώνα. Μια μέτρια αφυδάτωση, ένα βαρύ-δύσπεπτο γεύμα, η υπερβολική κατανάλωση ροφημάτων με πολλούς υδατάνθρακες, ή απλά μια αδιαθεσία του οργανισμού, μπορεί να είναι οι αιτίες που σας κάνουν να νιώθετε δυσάρεστα.

Του Ανδρέα Καλογερόπουλου

 
Η προθέρμανση πριν από τον αγώνα PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Race Tips
Σάββατο, 25 Φεβρουαρίου 2012 23:06

runner-quad-stretch

Tου Νικ Άντερσον*

Η προθέρμανση αποτελεί βασική προϋπόθεση πριν αρχίσουμε την άσκηση, καθώς προετοιμάζει το σώμα να δεχτεί την ένταση που ακολουθεί. Ειδικότερα όσοι συμμετέχουν σε αγώνες δρόμου ξέρουν πόσο σημαντικό είναι το «ζέσταμα» πριν από κάθε αγώνα. Τι γίνεται όμως όταν το σώμα μας είναι ήδη ζεστό;  Πρέπει να κάνουμε προθέρμανση ή μήπως εξαντλούμε πολύτιμα αποθέματα ενέργειας;

 
Υπερπλήρωση υδατανθράκων PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Race Tips

201506 getpt_WhyCarbIntakeMattersForRunners-1132x600    

28/10/15

Η ποιότητα της καθημερινής διατροφής είναι πολύ σημαντική για την προπόνησή σας. Αυτή θα επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την αγωνιστική σας βελτίωση.
Όμως τι γίνεται με τη διατροφή κατά διάρκεια των αγώνων; Είναι εξίσου σημαντική; Τι πρέπει να τρώτε πριν από τους αγώνες; Ποια είναι η καλύτερη ώρα για να φάτε; Πόσο πρέπει να τρώτε; Πρέπει να τρώτε στη διάρκεια των αγώνων;

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος
 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 3 από 3

ahm logo_gr

worldsmarathons

               logo1   

logo marathonios_2018

αρχείο λήψης