Long Distances


Βασικές οδηγίες για Μαραθωνοδρόμους PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Long Distances

4971098119_54ac912d1c

18/9/16

Δέκα από τους καλύτερους προπονητές στς ΗΠΑ μας τονίζουν τα 8 σημαντικότερα σημεία της προετοιμα-σίας του μαραθωνίου, ξεκινώντας από το αρχικό στά-διο αύξησης του χιλιομετρικού όγκου και καταλήγο-ντας στο τελικό στάδιο, αυτό του φορμαρίσματος.

Eπιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος 

 
Το αργό συνεχόμενο τρέξιμο PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Long Distances
Τετάρτη, 15 Φεβρουαρίου 2012 00:46

running01600

18/9/16

Το  αργό συνεχόμενο τρέξιμο (Long Slow Distance ή Long Run), αναμφισβήτητα  είναι το βασικό δομικό υλικό που κτίζει την αντοχή του Μαραθωνοδρόμου.  Χωρίς αυτό,  κανένα προπονητικό πρόγραμμα Μαραθωνίου δεν μπορεί  να είναι αποτελεσματικό, αφού αποτελεί τη βάση της αντοχής και δημιουργεί το κατάλληλο υπόστρωμα πάνω στο  οποίο δουλεύουμε τα ποιοτικά κομμάτια των εβδομαδιαίων προπονήσεων.

Του Ανδρέα Καλογερόπουλου

 
Πόσα υγρά πρέπει να πίνετε στη διάρκεια του μαραθωνίου; PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Long Distances
 marathon runner_drink_shutterstock_i
 

20/10/15

Αν ανησυχείτε ότι δεν πίνετε αρκετά, τώρα νέες μελέτες αποκαλύπτουν τι κακό μπορεί να πάθετε πίνοντας πολύ παραπάνω. Αν και διαβάζω για την υπονατριαιμία εδώ και 20 χρόνια περίπου, έμεινα έκπληκτος τον περασμένο Απρίλη διαβάζοντας το Ιατρικό Περιοδικό της Νέας Αγγλίας (NEJM).

Του Άμπι Μπέρφουτ

 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 3 από 3

ahm logo_gr

worldsmarathons

               logo1   

logo marathonios_2018

αρχείο λήψης