Long Distances


Τα δέκα “πρέπει” του 2ου μαραθωνίου PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Long Distances
maratona roma
 
8/9/15

Έχετε ήδη τρέξει και τερματίσει τον πρώτο σας μαραθώνιο οπότε έχετε κερδίσει σημαντικές αγωνιστικές εμπειρίες. Παράλληλα εντοπίσατε τα σημεία που θέλετε να βελτιώσετε ή και τα λάθη που πρέπει να διορθώσετε ασχέτως αν είστε ευχαριστημένοι ή όχι από την επίδοσή σας. Χαράξτε νέα στρατηγική αξιοποιώντας την πολύτιμη εμπειρία σας και ο επόμενος μαραθώνιος είναι μια σπουδαία ευκαιρία να φτάσετε πιο κοντά στους στόχους σας.

του Κέβιν Μπεκ

 
Ο πρώτος σας υπερμαραθώνιος: οδηγίες για να φτάσετε …πολύ μακριά! PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Long Distances

 Spartathlon11

21/3/16

Αν σας ενδιαφέρουν οι υπερ-αποστάσεις τo άρθρο που ακολουθεί αποτελεί έναν σύντομο οδηγό για τον πρώτο σας υπερμαραθώνιο αγώνα. Τρέξτε «έξυπνα», μάθετε μυστικά, ακολουθείστε τη σωστή τακτική και τερματίστε τα 50, 80 ή τα 100+ χλμ χωρίς προβλήματα.

Της Κρίστι Ασβάντεν

 
Η σημασία της μεγάλης διαδρομής PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Long Distances

fallrunning

21/9/15

Η μεγάλη διαδρομή (Long Slow Distance)  είναι βασική παράμετρος της προετοιμασίας κάθε δρομέα αντοχής. Ειδικότερα αν προπονήστε για μαραθώνιο, η μεγάλη απόσταση είναι απολύτως απαραίτητη στο πρόγραμμά σας. Για τους αρχάριους δρομείς, η μεγάλη απόσταση και πιο συγκεκριμένα το τρέξιμο των 2:30 + ωρών είναι ένας τρόπος να εξοικειωθούν με τη μεγάλη διάρκεια ενός αγώνα και να κατορθώσουν να τερματίσουν στο μαραθώνιο. Για τους προχωρημένους, αποτελεί μέσο για να βελτιώσουν τους χρόνους τους.

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος 

 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 2 από 3

ahm logo_gr

worldsmarathons

               logo1   

logo marathonios_2018

αρχείο λήψης