Χάσε κιλά με ποδηλασία PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Προπόνηση
Σάββατο, 12 Ιουλίου 2014 12:47

weight-loss-tips

Πιστεύετε λοιπόν ότι έφτασε η στιγμή να χάσετε μερικά κιλά, αλλά δεν είστε βέβαιοι για το πώς να ξεκινήσετε. Πως θα σας φαινόταν να ξεσκονίσετε λίγο εκείνο το ποδήλατο στο γκαράζ και να το βγάλετε έξω για μια βόλτα; Η ποδηλασία είναι ιδανική για την απώλεια βάρους καθώς σας βοηθάει να κάψετε αρκετές θερμίδες. Κάνοντας ποδήλατο με μια μέση ταχύτητα (19 – 22 χλμ την ώρα) θα κάψετε περίπου 235 θερμίδες ανά μισή ώρα.

Από την Tera Liescheidt, R.D.

Σκεφτείτε την επιλογή της ποδηλασίας για να χάσετε βάρος με πολλούς τρόπους. Πως θα σας φαινόντουσαν οι παρακάτω επιλογές;

  • Προσπαθήστε να πραγματοποιείτε μια προγραμματισμένη βόλτα καθημερινά για περίπου μία ώρα.
  • Μπορείτε να χρησιμοποιείτε το ποδήλατο σας για να πηγαίνετε και να γυρίζετε από τη δουλειά; Αν το κάνετε αυτό τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας και ακολουθείτε μια υγιεινή διατροφή, μπορείτε να περιμένετε να χάνετε ένα κιλό την εβδομάδα.
  • Μια άλλη επιλογή είναι ο προγραμματισμός διαδρομών με φίλους ή με την οικογένεια το Σαββατοκύριακο. Εκτείνετε χρονικά την βόλτα κατά περίπου δυο ώρες. Μαζί με μια υγιεινή διατροφή αυτός ο τρόπος θα μπορούσε να συμβάλει στην απώλεια περίπου ενός κιλού την εβδομάδα.

Οι δραστηριότητες αυτές θα συμβάλουν στην καύση των θερμίδων και στην απώλεια κιλών. Αν χάνετε περισσότερο από ένα κιλό την εβδομάδα, τότε σημαίνει ότι υποσιτίζεστε, και ότι το σώμα σας αντιδρά ανάλογα. Προσπαθεί να εξοικονομήσει θερμίδες όπου είναι δυνατό, και ο μεταβολισμός σας επιβραδύνεται διακινδυνεύοντας την απώλεια μυϊκού ιστού. Ο καλύτερος τρόπος για την απώλεια βάρους και την διατήρηση του είναι η τακτική άσκηση και οι υγιείς διατροφικές επιλογές.

Να θυμάστε ότι: οι τροφές συνιστούν τα καύσιμα του σώματος σας. Για να διατηρήσετε το σώμα σας σε πλήρη λειτουργία, θα χρειαστεί να προγραμματίσετε τα γεύματα σας καταναλώνοντας τροφές ολικής άλεσης με ελάχιστη επεξεργασία όπως οι ολόκληροι κόκκοι (ή κόκκοι ολικής αλέσεως), τα φρούτα, τα λαχανικά, τα άπαχα κρέατα και τα γαλακτοκομικά προϊόντα. Τα φρούτα, τα λαχανικά και οι κόκκοι θα σας παράσχουν τους απαραίτητους υδατάνθρακες για να τροφοδοτήσετε με ενέργεια τις δραστηριότητες σας, ενώ τα άπαχα κρέατα και τα χαμηλά σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα θα ενθαρρύνουν την απώλεια βάρους και θα σας παράσχουν πρωτεΐνες για μυϊκή ανάπτυξη. Αν ξεκινάτε τώρα την υγιεινή διατροφή, ψάξτε στο διαδίκτυο για υγιεινές συνταγές ή επενδύστε σε ένα καλό βιβλίο μαγειρικής.

Πόσες θερμίδες καίω;

Η ποδηλασία συνιστά έναν εξαιρετικό τρόπο, για να απολαύσει κανείς την ύπαιθρο, να πάρει καθαρό αέρα, ή απλώς να κάνει μια βόλτα στην πόλη. Συνιστά επίσης έναν εποικοδομητικό τρόπο για να κάψει κανείς τις επιπλέον θερμίδες, να χάσει το περιττό λίπος και να βελτιώσει την υγεία του καρδιαγγειακού του συστήματος. Ανάλογα με το βάρος του σώματος σας και την ένταση με την οποία κάνετε ποδήλατο, θα κάψετε περίπου 400 με 500 θερμίδες κατά την διάρκεια μιας ωριαίας βόλτας.

Μυϊκή ενδυνάμωση 

Η κίνηση με το ποδήλατο σας, ειδικά οι αναβάσεις και η έντονη ποδηλασία, συνιστά έναν υπέροχο τρόπο να αναπτύξετε μυς και να κάψετε λίπος. Καθώς τόσο οι μεγάλοι  (τετρακέφαλοι και ιγνυακοί τένοντες) και οι μικροί (κνήμες) μυς των ποδιών κινούνται, γίνονται πιο εύρωστοι και αναπτυγμένοι. Η ομορφιά στην ανάπτυξη περισσότερων μυών δεν βρίσκεται μόνο στο ότι κάνουν το σώμα να φαίνεται πιο κομψό και εύρωστο, αλλά  στο ότι αυξάνουν τον Μεταβολικό Ρυθμό Ηρεμίας (RMR). Όσο πιο υψηλός είναι ο μεταβολικός ρυθμός ηρεμίας, τόσο περισσότερες θερμίδες καίτε ακόμα και σε κατάσταση ηρεμίας. Έτσι οχτώ ώρες μετά την βόλτα με το ποδήλατο, και ενώ κάθεστε στον καναπέ σας, εξακολουθείτε να καίτε περιττές θερμίδες!

Η ποδηλασία συμβάλει επίσης στην ενίσχυση της περιοχής του κορμού του σώματος, και των κοιλιακών και ραχιαίων μυών. Ένας ενδυναμωμένος «κορμός» είναι πολύ σημαντικός για την σωστή ισορροπία και στάση, και ευεργετικός για καθημερινές δραστηριότητες όπως για να σηκώσει τα ψώνια, τα παιδιά ή για να κάνει σκληρές εργασίες στην αυλή.

 TIMBERTRAIL.GR
 

ahm logo_gr

worldsmarathons

               logo1   

logo marathonios_2018

αρχείο λήψης