MTR Training


Αναπνευστικές τεχνικές σε μεγάλο υψόμετρο PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
MTR Training
Πέμπτη, 19 Ιανουαρίου 2017 23:14
b72b7-25554418

Στις πλαγιές μεγάλου υψόμετρου, πολλοί έμπειροι ορεινοί δρομείς ή ορειβάτες, σε κάθε κοπιαστικό βήμα σουφρώνουν τα χείλη και ξεφυσάνε με δύναμη1, μία ή περισσότερες φορές, χρησιμοποιώντας μια τεχνική που ονομάζεται «αναπνοή με πίεση».                                                     

Της Ρενέ Γκάρντνερ

 
Ανεβείτε, κατεβείτε & απογειωθείτε! PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
MTR Training
Σάββατο, 10 Μαΐου 2014 16:18

dolomites-trailrunning-av1-patitucciphoto-5      

Ορεινοί αγώνες γίνονται όλο και συχνότερα και καθώς προγραμματίζετε τη συμμετοχή σας σε κάποιους από αυτούς πρέπει να προετοιμαστείτε και κατάλληλα. 

Tου Εντ Άιστοουν

 
Έξυπνη τακτική προπόνησης για ορεινό τρέξιμο PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
MTR Training
Δευτέρα, 22 Απριλίου 2013 15:14

Exipni taktiki proponisis gia oreino treximo       

Του Μάρτιν Ντιούγκαρντ

 Η εξάσκηση σας τελειοποιεί. Αυτό αληθεύει κατά πολύ. Αν θέλετε ο παρθενικός σας αγώνας βουνού να είναι φυσικός και άνετος (να έχετε δηλαδή την αίσθηση ότι πετάτε σε λόφους και κοιλάδες), παρά να αποβεί ολέθριος (να πέφτετε δηλαδή πάνω σε δέντρα ή να σκοντάφτετε σε εκτεθειμένες ρίζες), πρέπει να προπονηθείτε σε μονοπάτια. Τρεις μήνες πριν από τον πρώτο σας αγώνα – αφού αγοράσετε ένα καλό ζευγάρι παπούτσια τύπου trail – προσπαθήστε να βάλετε στο πρόγραμμα 2 φορές την εβδομάδα τρέξιμο εκτός δρόμου.

 
Μυστικά για το ορεινό τρέξιμο από τον Scott Jurek PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
MTR Training
Σάββατο, 23 Μαρτίου 2013 00:05

scott-jurek-640x400                      

Στο πρόσφατο βιβλίο του «Μπόουερμαν και οι άνθρωποι του Όρεγκον», ο Κένι Μουρ περιγράφει μια συνομιλία ανάμεσα στο θρυλικό προπονητή Μπιλ Μπόουερμαν και στον διπλό χρυσό Ολυμπιονίκη, κάτοχο παγκόσμιου ρεκόρ 800 μ. και 1 μιλίου, Σεμπάστιαν Κόε. Ο Μπόουερμαν έμεινε έκπληκτος όταν ο Κόε του αποκάλυψε ότι στην προετοιμασία του έτρεχε μόνο 65-80 χλμ. την εβδομάδα. Αργότερα πάνω στη συζήτηση, ο Κόε ανέφερε σχεδόν φευγαλέα, ότι συνήθιζε να γυμνάζεται 10-12 ώρες την εβδομάδα σε γυμναστήριο, δυναμώνοντας τον κορμό, αυξάνοντας ευκινησία και ταχύτητα με βάρη και κάνοντας πλειομετρικές2 ασκήσεις καθώς και ασκήσεις εύρους κίνησης.

Του Τζορτζ Μπάινχορν

 
Βελτιώσου στην ανηφόρα PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
MTR Training
Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2013 14:38

 RunningMountain1-500

Το τρέξιμο σε ανηφόρα μοιάζει με προπόνηση ταχύτητας ως προς την αγωνιστική προσπάθεια κι όχι ως προς την τελική ταχύτητα. Καταπονεί πολύ το σώμα, γι’ αυτό κάντε μόνο μία από τις ακόλουθες προπονήσεις την εβδομάδα.

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος
 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 1 από 2

WORLD RACES

Patagonian International Marathon  

PIM 6_for_web

Ο Διεθνής Μαραθώνιος της Παταγονίας είναι ένας αγώνας δρόμου που γίνεται κάθε χρόνο στη Χιλή στην περιοχή του Εθνικού Πάρκου Torres del Paine. Από την πρώτη διοργάνωση το 2012, ο αγώνας συγκέντρωσε χιλιάδες δρομείς ...Περισσότερα