Βελτιώστε την ταχύτητά σας με ασκήσεις στο γυμναστήριο PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Road Cycling
Κυριακή, 15 Μαρτίου 2015 21:53

podilasia

Αν παρακολουθείτε ποδηλατικούς αγώνες, ή αν συμμετέχετε σε αυτούς, θα γνωρίζετε ότι η συνεπής κατάκτηση της νίκης  έχει να κάνει με το να είναι κανείς στην σωστή θέση για να σπιντάρει στην σωστή στιγμή. Αυτό σημαίνει συνήθως ότι πρέπει να πλασαριστείτε σε κάποια από τις πέντε πρώτες θέσεις για να μπορέσετε να κινηθείτε με άνεση προς το τέρμα. Και είναι αυτή ακριβώς η στιγμή που οι καλύτεροι σπρίντερ θα βγουν μπροστά.

Από τον David Fiedler

Παρόλο που οι ασκήσεις ταχύτητας πάνω στο ποδήλατο συνιστούν σημαντικό μέρος της προπόνησης, οι ίδιες από μόνες τους δεν πρόκειται να είναι αρκετές για να αυξήσουν την δύναμη στα πόδια σας και την ικανότητα σπρίντ. Για να αναπτύξετε πραγματικά και πλήρως τις δυνατότητες των κύριων μυϊκών ομάδων, θα πρέπει να αυξήσετε την ποδηλατική σας άσκηση σταδιακά στο γυμναστήριο. Αυτό θα σας επιτρέψει να εξασκήσετε διαφορές ομάδες μυών στα πόδια πιέζοντας τους πέρα από όσο είναι εφικτό να πιεστούν μόνο με την ποδηλασία. Η επιπλέον αυτή εργασία θα επιδράσει πάρα πολύ στην ανάπτυξη εκρηκτικής δύναμης στα πόδια και της απαιτούμενης ταχύτητας για την προώθηση σας στην πρώτη γραμμή του αγώνα.

Ειδικές Ασκήσεις για Ποδηλάτες για την Ενίσχυση της Δύναμης στα Πόδια

 

The Leg Press (Πίεση στα πόδια)     

Leg press

 

Calf Raises (Ανύψωση Γάμπας)

calf raises

Hamstring Curl (Ενίσχυση Ιγνυακών Τενόντων)

hamsting curl

Leg Extensions (Έκταση Ποδιών)

leg extensions

Squats (Βαθιά Καθίσματα)

images

 

Εκτός από την σύσταση αυτών των ασκήσεων, συνιστώ επίσης την συζήτηση με κάποιον επαγγελματία γυμναστή ή κάποιον στο γυμναστήριο, ο οποίος μπορεί να επιβεβαιώσει ότι χρησιμοποιείτε την κατάλληλη τεχνική, κατά την εφαρμογή αυτών των ασκήσεων. Επιπλέον, θα είναι σε θέση να σας συστήσουν τα κατάλληλα βάρη που πρέπει να χρησιμοποιήσετε στην αρχή.

Αν εφαρμόσετε με συνέπεια αυτές τις ασκήσεις όσο βρίσκεστε εκτός αγωνιστικής σεζόν, και ασκήστε τακτικά τουλάχιστον δυο φορές την εβδομάδα κατά την διάρκεια των αγώνων, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα δείτε σημαντική βελτίωση στην ικανότητα σπριντ σας. Και καλώς εχόντων των πραγμάτων, ο χρόνος που έχετε επενδύσει θα σας αποζημιώσει όταν θα το έχετε περισσότερο ανάγκη – καθώς θα κατευθύνεστε προς την γραμμή του τερματισμού!!

Timbertrail.gr/ Mάρτιος 2015 
 

WORLD RACES

Patagonian International Marathon  

PIM 6_for_web

Ο Διεθνής Μαραθώνιος της Παταγονίας είναι ένας αγώνας δρόμου που γίνεται κάθε χρόνο στη Χιλή στην περιοχή του Εθνικού Πάρκου Torres del Paine. Από την πρώτη διοργάνωση το 2012, ο αγώνας συγκέντρωσε χιλιάδες δρομείς ...Περισσότερα

Susitna 100

13071343

Η κοιλάδα Μatanuska-Susitne είναι μια περιοχή στη νότια κεντρική Αλάσκα. Απέχει 56χλμ βόρεια του Anchorage και κατέχει το παγκόσμιο ρεκόρ σε υπερμεγέθη λαχανικά που παρουσιάζονται κάθε χρόνο στην ετήσια έκθεση της πόλης...Περισσότερα 

Summer Mix 2017

αρχείο λήψης