Προπονηθείτε σαν επαγγελματίες στο ΜΤΒ PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
ΜTB Training
Πέμπτη, 01 Αυγούστου 2013 00:05

Η Teal Stetson-Lee, Κολεγιακός Πρωταθλητής στο Cyclo-Cross το 2009 είναι νέο μέλος της Επαγγελματικής Ομάδας Ορεινής Ποδηλασίας LUNA Chix, της πιο επιτυχημένης και μακροβιότερης ομάδας στην ιστορία της αγωνιστικής ορεινής ποδηλασίας. Στα αθλητικά της επιτεύγματα συγκαταλέγονται, η πρώτη θέση στους αγώνες Iron Horse Bicycle Classic XC το 2012, η δεύτερη θέση στους αγώνες Sea Otter Classic Cyclocross το 2012, η τέταρτη θέση το 2012  στο Εθνικό Πρωτάθλημα Cyclo-Cross των Ηνωμένων Πολιτειών, η Πέμπτη θέση το 2012 στους Αγώνες Αντοχής Whiskey 50 Cross Country, η όγδοη στους αγώνες Teva Mountain το 2012 και άλλα.

Από την Beth Puliti, Οδηγό του About.com

Θέλαμε να μάθουμε πώς να προπονούμαστε σαν επαγγελματίες. (Εσείς όχι;) Έτσι, ρωτήσαμε την επαγγελματία ποδηλάτη τι χρειάζεται. Στις αποκλειστικές αυτές ερωτήσεις και απαντήσεις η Stetson-Lee αποκαλύπτει στο About.com στις συμβουλές της για επαγγελματική προπόνηση.
About.com: Ποια είναι η ενασχόληση σας με την εκπαίδευση/προπόνηση επαγγελματιών ποδηλατών;

Stetson-Lee: Είμαι επαγγελματίας ποδηλάτης αλλά δεν έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση / προπόνηση άλλων επαγγελματιών.

About.com: Γιατί είναι σημαντικό να ανακαλύπτει κανείς τα αδύναμα σημεία του και να τα ενισχύει αντί να αποφεύγει συγκεκριμένες 
ασκήσεις;

Stetson-Lee: Η συγκέντρωση του αθλητή στα αδύναμα σημεία του, του επιτρέπει να μάθει περισσότερα για τον εαυτό του και να προοδεύσει σαν αθλητής. Η πρόοδος του αθλητή συνίσταται στο γεγονός ότι μαθαίνει να θυσιάζει τις ανέσεις του και να αποκτά την ταπεινότητα και την ενδοσκόπηση να προκαλεί τον εαυτό του.

About.com:Ποια είναι τα απαιτούμενα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει κανείς μετά από έναν τραυματισμό;
20111113-767B5928

Stetson-Lee: Σε περίπτωση που κάποιος ποδηλάτης τραυματιστεί, είναι σημαντικό να απέχει για κάποιο χρονικό διάστημα από τις προπονήσεις για να αναρρώσει κανονικά, και να αναζητήσει τις συμβουλές ενός επαγγελματία θεραπευτή για να τον καθοδηγήσει κατά την διάρκεια της ανάρρωσης. Η συνέχιση της προπόνησης μετά από τραυματισμό μπορεί να προκαλέσει μεγαλύτερη βλάβη που θα αργήσει να θεραπευτεί.

About.com: Πότε θα πρέπει να επιστρέφει ένας ποδηλάτης μετά από τραυματισμό;

Stetson-Lee: Κάθε τραυματισμός είναι διαφορετικός και για κάθε οργανισμό απαιτείται εντελώς διαφορετική διαδικασία ανάρρωσης. Ένας αναβάτης μπορεί να επιστρέψει στην ποδηλασία όταν αισθανθεί αρκετά δυνατός τόσο πνευματικά όσο και σωματικά για να πράξει κάτι τέτοιο και αφού έχει συμβουλευτεί επαγγελματίες θεραπευτές. Καθώς κανείς αρχίζει να αναρρώνει και να επανέρχεται σιγά σιγά στην ενεργό δράση θα πρέπει να προσέχει τον τρόπο που το σώμα του αντιδρά και αισθάνεται. Ο πόνος στην τραυματισμένη περιοχή αποτελεί σίγουρα σημάδι ότι κανείς χρειάζεται περισσότερο χρόνο και πιο χαλαρούς ρυθμούς προπόνησης. Το σώμα αργεί να επανέλθει έπειτα από έναν  τραυματισμό και θα πρέπει κανείς να είναι πολύ προσεκτικός με τον εαυτό του και να σημειώνει σταδιακή πρόοδο. Η προστασία θα σας κάνει πιο δυνατούς.

About.com: Ποια είναι τα σημάδια που δείχνουν ότι χρειάζεστε λίγο χρόνο για φορτίσετε τις μπαταρίες σας;

Stetson-Lee: Αν δεν έχετε κίνητρο ή δεν σας ευχαριστεί η ποδηλασία ή αισθάνεστε διαρκώς κουρασμένοι είναι ώρα να κάνετε ένα διάλειμμα.

About.com: Πως μπορούν οι αθλούμενοι να διατηρούν το ενδιαφέρον τους στην προπόνηση (στόχοι, ποικιλία, εσωτερικοί/εξωτερικοί χώροι, κλπ.);

Stetson-Lee: Ο εμπλουτισμός της διαδικασίας της προπόνησης με δραστηριότητες όπως το τρέξιμο, η ποδηλασία, το σκι, κ.α. μπορεί να σας βοηθήσει να παραμείνετε ισορροπημένοι, ανανεωμένοι, και συγκεντρωμένοι.

About.com: Πόσο σημαντική είναι η υγιής διατροφή;

Stetson-Lee: Η υγιής διατροφή είναι εξαιρετικά σημαντική. Είμαστε ότι τρώμε. Υγιής διατροφή σημαίνει ισορροπημένη διατροφή. Εκτός αν υποφέρετε από κάποιου είδους αλλεργία, είναι σημαντικό συνήθως να αποφεύγετε τις ακρότητες αποκλείοντας ολόκληρες ομάδες τροφίμων από την δίαιτα σας.  

About.com: Με ποιους τρόπους μπορεί ένας ποδηλάτης να προετοιμαστεί πνευματικά για έναν αγώνα;

Stetson-Lee: Η πνευματική προετοιμασία είναι συνήθως κάτι πολύ προσωπικό για κάθε αθλητή, αλλά για πολλούς συνδέεται με την χαλάρωση και την αναγνώριση του σταδίου ολοκλήρωσης της προετοιμασίας, ρίχνοντας πια το βάρος στην συγκέντρωση στην γραμμή εκκίνησης.

About.com: Πως μπορεί κανείς να πάρει ένα μάθημα/ να προχωρήσει μπροστά μετά από μια απογοήτευση;

Stetson-Lee: Είναι σημαντικό να αποδεχτεί κανείς ότι η απογοήτευση αποτελεί μέρος της διαδικασίας του ανταγωνισμού. Θα έχετε πολλές αποτυχίες και μερικές μόνο επιτυχίες οπότε πρέπει να μάθετε να αποδέχεστε τις αποτυχίες σας ως μέρος της  διαδικασίας μάθησης / ανάπτυξης και να προχωράτε στον επόμενο αγώνα. Αν αγαπάτε αυτό που κάνετε θα υπάρξουν πολλές ευκαιρίες για εσάς στο μέλλον.

Timbertrail.gr


 

WORLD RACES

Patagonian International Marathon  

PIM 6_for_web

Ο Διεθνής Μαραθώνιος της Παταγονίας είναι ένας αγώνας δρόμου που γίνεται κάθε χρόνο στη Χιλή στην περιοχή του Εθνικού Πάρκου Torres del Paine. Από την πρώτη διοργάνωση το 2012, ο αγώνας συγκέντρωσε χιλιάδες δρομείς ...Περισσότερα

Susitna 100

13071343

Η κοιλάδα Μatanuska-Susitne είναι μια περιοχή στη νότια κεντρική Αλάσκα. Απέχει 56χλμ βόρεια του Anchorage και κατέχει το παγκόσμιο ρεκόρ σε υπερμεγέθη λαχανικά που παρουσιάζονται κάθε χρόνο στην ετήσια έκθεση της πόλης...Περισσότερα 

Summer Mix 2017

αρχείο λήψης