Βασικά εφόδια για oudoor mountain bike PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
MTB Outdoor & Recreation
Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2013 00:19

 podilasia me poa

Όταν ξεκινάτε για μια βόλτα στο δάσος με το MTB σας, πρέπει να φροντίζετε ώστε να είστε αυτάρκεις. Απρόβλεπτες αλλαγές του καιρού, απρόσμενες μηχανικές βλάβες και μη σηματοδοτημένα μονοπάτια που μπορεί να σας αναγκάσουν να διανύσετε επιπλέον χιλιόμετρα, μπορεί να μεταβάλλουν γρήγορα την ευχάριστη εκδρομή σας σε δυσάρεστη περιπέτεια. Η έλλειψη προετοιμασίας ή η στήριξη σε άλλους για την επίλυση συνηθισμένων προβλημάτων, μπορεί να οδηγήσει μόνο σε κακοτυχίες. Το να έχετε όμως μαζί σας τις απαραίτητες προμήθειες μπορεί να κάνει την επόμενη βόλτα σας στο δάσος τόσο ασφαλή όσο και ευχάριστη. 

Από την Beth Puliti, About.com Guide

Τροφή

Όταν ξεκινάτε για μια βόλτα στο δάσος με το MTB σας, πρέπει να φροντίζετε ώστε να είστε αυτάρκεις. Απρόβλεπτες αλλαγές του καιρού, απρόσμενες μηχανικές βλάβες και μη σηματοδοτημένα μονοπάτια που μπορεί να σας κάνουν να διανύσετε επιπλέον χιλιόμετρα, μπορεί να μεταβάλλουν γρήγορα την ευχάριστη εκδρομή σας σε δυσάρεστη περιπέτεια. Η έλλειψη προετοιμασίας ή η στήριξη σε άλλους για την επίλυση συνηθισμένων προβλημάτων, μπορεί να οδηγήσει μόνο σε κακοτυχίες. Το να έχετε όμως μαζί σας τις απαραίτητες προμήθειες μπορεί να κάνει την επόμενη βόλτα σας στο δάσος τόσο ασφαλή όσο και ευχάριστη. 

Το να παίρνετε μαζί στην βόλτα σας τροφή – ανεξάρτητα από την απόσταση- είναι ένα σημαντικό βήμα στην προετοιμασία σας, που πολλοί αθλητές που ασχολούνται με το άθλημα παραμελούν. Η απουσία φαγητού μπορεί να προκαλέσει απώλεια ενέργειας και έλλειψη συγκέντρωσης, που μπορεί να σας οδηγήσουν σε λάθη ή τραυματισμούς. Προσωπικά, ακόμα και όταν σχεδιάζω να ακολουθήσω μια κοντινή διαδρομή, φροντίζω να παίρνω μαζί μου λίγο φαγητό- το οποίο συνήθως καταλήγω να τρώω. Όταν μια διαδρομή διαρκεί περισσότερο από το αναμενόμενο, ή όταν κουράζομαι πιο γρήγορα απ’ ότι ήλπιζα, μια στάση για «ανατροφοδότηση» με κρατά δυνατή.  Θα εκπλαγείτε με το πόση ενέργεια θα σας χαρίσει η τροφή βρίσκοντας το δρόμο της προς το στομάχι σας.

Τι είδους φαγητό όμως θα πρέπει να κουβαλά κανείς μαζί του στο μονοπάτι; Μπάρες ενέργειας, ζελέ και άλλα σνακ «ειδικών προδιαγραφών ώστε να σας κρατούν σε φόρμα» θα χαρίσουν στο σώμα σας τα βασικά θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε για την επανάκτηση της χαμένης σας ενέργειας. Πάρτε μαζί σας τροφές υψηλές σε υδατάνθρακες (όπως για παράδειγμα μπάγκελ, ή αποξηραμένα φρούτα, όπως τα βερίκοκα και οι σταφίδες).  Αντί να περιμένετε ώσπου να πεινάσετε για να καταναλώσετε μεγάλες ποσότητες φαγητού, προτιμήστε να καταναλώσετε μικρές ποσότητες κατά την διάρκεια της διαδρομής. Δεν υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες όσον αφορά στην ποσότητα των τροφίμων που θα πρέπει να παίρνει κανείς μαζί του στην βόλτα.  Αφήστε την διάρκεια της διαδρομής να καθορίσει την ποσότητα του φαγητού που θα χρειαστεί να έχετε μαζί σας.

Νερό

podilasia me poa

Αυτό θα πρέπει να είναι αυτονόητο. Οι άνθρωποι χρειάζονται νερό για να ζήσουν. Οι άνθρωποι που ασκούνται χρειάζονται ακόμα περισσότερο από τους συνανθρώπους τους που ακολουθούν καθιστικό τρόπο ζωής, προκειμένου να παραμείνουν υγιείς. Αυτό συμβαίνει επειδή όταν ασκείται κανείς, το σώμα του χάνει υγρά. Η μεγάλη απώλεια υγρών μπορεί να οδηγήσει σε αφυδάτωση. Πάρτε μαζί σας αρκετό νερό για όλη την διάρκεια της ποδηλατικής διαδρομής στο βουνό. Η κατανάλωση νερού κατά την διάρκεια της βόλτας είναι αναγκαία, αλλά ο τρόπος κατανάλωσης εξαρτάται από εσάς- και το δοχείο που θα χρησιμοποιήσετε για να πιείτε έγκειται αποκλειστικά στην δική σας προτίμηση. Ορισμένοι αρέσκονται στην άνετη ενυδάτωση που τους παρέχει ο υδρόσακος, ενώ άλλοι προτιμούν να κουβαλούν επάνω στο ποδήλατό τους το παγούρι νερού αντί να το έχουν στην πλάτη τους.

Εργαλεία

Ένα από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα που θα συναντήσετε στο μονοπάτι είναι ένα σκασμένο λάστιχο. Το να έχετε μαζί σας τα κατάλληλα εργαλεία για να αποκαταστήσετε την βλάβη θα σας βοηθήσει να ολοκληρώσετε την βόλτα σας πάνω στο ποδήλατό σας αντί να χρειαστεί να το γυρίσετε σπίτι με τα πόδια. Πάρτε μαζί σας ένα έξτρα σωλήνα, έναν λεβιέ ελαστικών και μια τρόμπα για να κάνετε την δουλειά. Μπορείτε επίσης να έχετε μαζί σας ένα Σετ Κλειδιών, ένα εργαλείο κοπής αλυσίδας ( ή ένα πολυεργαλείο που καλύπτει και τις δυο βάσεις) και ένα κινητό τηλέφωνο. Για εκείνους που οδηγούν ποδήλατα πλήρους ανάρτησης για μεγαλύτερες αποστάσεις.

Επιπλέον Ρουχισμός

Ο τόπος που κινήστε, η διάρκεια της διαδρομής, αν είναι μέρα ή νύχτα, ακόμα και η εποχή του χρόνου, όλα αυτά τυχαίνει να παίζουν ρόλο όσον αφορά στον επιπλέον ρουχισμό που θα χρειαστεί να πάρετε μαζί σας. Λάβετε υπόψη σας την θερμοκρασία τόσο στην αρχή όσο και κατά το τέλος της βόλτας σας. Αν η βόλτα σας πρόκειται να διαρκέσει λιγάκι, λάβετε υπόψη σας ότι η θερμοκρασία μπορεί να πέσει σημαντικά αφήνοντας σας να τρέμετε από το κρύο μέσα στην κοντή σας βερμούδα. Γκέτες για τα χέρια και τα πόδια, γιλέκα και ελαφριές ζακέτες αποτελούν ιδανικές επιλογές για ένδυση καθώς μπορείτε να τις βάλετε και να τις βγάλετε εύκολα ανάλογα με το αν αισθάνεστε κρύο ή ζέστη. Ρυθμίστε την θερμοκρασία του σώματός σας φορώντας ελαφριά ρούχα σε στρώσεις (το ένα πάνω από το άλλο) και θα μπορείτε να εκδράμετε με κάθε είδους καιρό.

Τimbertrail.gr
 

WORLD RACES

Patagonian International Marathon  

PIM 6_for_web

Ο Διεθνής Μαραθώνιος της Παταγονίας είναι ένας αγώνας δρόμου που γίνεται κάθε χρόνο στη Χιλή στην περιοχή του Εθνικού Πάρκου Torres del Paine. Από την πρώτη διοργάνωση το 2012, ο αγώνας συγκέντρωσε χιλιάδες δρομείς ...Περισσότερα

Susitna 100

13071343

Η κοιλάδα Μatanuska-Susitne είναι μια περιοχή στη νότια κεντρική Αλάσκα. Απέχει 56χλμ βόρεια του Anchorage και κατέχει το παγκόσμιο ρεκόρ σε υπερμεγέθη λαχανικά που παρουσιάζονται κάθε χρόνο στην ετήσια έκθεση της πόλης...Περισσότερα 

Summer Mix 2017

αρχείο λήψης