Oι πρώτες εβδομάδες μετά από τον Μαραθώνιο PDF Εκτύπωση E-mail
Τετάρτη, 15 Νοεμβρίου 2017 13:05
 la-marathon-finish-jpg

Τερματίσατε τον αγώνα που περιμένατε όλη τη χρονιά. Συγχαρητήρια για την προσπάθειά σας. Ένας Μαραθώνιος δεν είναι απλό πράγμα και ασφαλώς τώρα θα πρέπει να είστε αρκετά προσεκτικοί ώστε να επανέλθετε ομαλά στο προπονητικό σας πρόγραμμα.

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος

Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 15 Νοεμβρίου 2017 17:52
Περισσότερα...
 
Η αποκατάσταση μετά από τον Μαραθώνιο PDF Εκτύπωση E-mail
Τετάρτη, 15 Νοεμβρίου 2017 00:00
marathon-recover_main 

 Ό,τι κάνετε τις πρώτες ώρες και μέρες μετά από τον μαραθώνιο είναι εξίσου σημαντικό με αυτό που κάνετε λίγο πριν από το μαραθώνιο. Η περίοδος αυτή παίζει σημαντικό ρόλο στην αποκατάστασή σας και στο μελλοντικό σας τρέξιμο.

Των Πάτι και Ουόρεν Φίνκε*
Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 15 Νοεμβρίου 2017 17:33
Περισσότερα...
 

ΤΡΕΞΙΜΟ/ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

                      Γιατί τρέχεις;
o-RUNNERS-facebook

Όσοι από εσάς έχετε κάνει προπόνηση μαραθωνίου, θα ξέρετε ότι δεν είναι κι ό,τι  καλύτερο για να χάσετε βάρος. Με τους επιπρόσθετους μύες, με το στομάχι να γουργουρίζει από την πείνα μετά από διαδρομές 32 χιλιομέτρων...Περισσότερα 

ahm logo_gr

ΟΡΕΙΝΌ ΤΡΕΞΙΜΟ/ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

               Διαδρομές στο βουνό 
ot-2010-MG-019

Μονοπάτια υπάρχουν σε όλα τα βουνά και εν δυνάμει όλα θα μπορούσαν να αποτελέσουν διαδρομές, όπως και όλοι όσοι τρέχουν θα μπορούσαν να δημιουργήσουν τις δικές τους διαδρομές, ανάλογα με το χρόνο...Περισσότερα 

RUNNERS TRAINING

Κανόνες για να τρέξεις στο διάδρομο        
Treadmill Running

Tο βάδισμα και το τζόγκινγκ αποτελούν την ιδανική αερόβια άσκηση, καθώς γυμνάζουν εξαιρετικά το καρδιοαναπνευστικό σύστημα, βελτιώνουν το μεταβολισμό, συντελούν στη διατήρηση της...Περισσότερα