Πόσα υγρά πρέπει να πίνετε στη διάρκεια του μαραθωνίου; PDF Εκτύπωση E-mail
Τρέξιμο - Long Distances
 
 marathon runner_drink_shutterstock_i
 

Αν ανησυχείτε ότι δεν πίνετε αρκετά, τώρα νέες μελέτες αποκαλύπτουν τι κακό μπορεί να πάθετε πίνοντας πολύ παραπάνω. Αν και διαβάζω για την υπονατριαιμία εδώ και 20 χρόνια περίπου, έμεινα έκπληκτος τον περασμένο Απρίλη διαβάζοντας το Ιατρικό Περιοδικό της Νέας Αγγλίας (NEJM).

Του Άμπι Μπέρφουτ

Τελευταία Ενημέρωση στις Σάββατο, 10 Νοεμβρίου 2018 20:48
Περισσότερα...
 
Oδηγός για αρχάριους ορεινούς δρομείς PDF Εκτύπωση E-mail
Τρέξιμο - Beginner Runners
 Trail-Run-fast

Για τους αρχάριους στο ορεινό τρέξιμο η αίσθηση του μονοπατιού αποτελεί μια συναρπαστική εμπειρία. Μόνο που τα μονοπάτια, έχουν χαρακτηριστικά που τα διαφοροποιούν εντελώς από την άσφαλτο και από αυτό που λέμε στο τρέξιμο "δρόμο".  

Eπιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος

Τελευταία Ενημέρωση στις Σάββατο, 10 Νοεμβρίου 2018 20:51
Περισσότερα...
 

ΤΡΕΞΙΜΟ/ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

                      Γιατί τρέχεις;
o-RUNNERS-facebook

Όσοι από εσάς έχετε κάνει προπόνηση μαραθωνίου, θα ξέρετε ότι δεν είναι κι ό,τι  καλύτερο για να χάσετε βάρος. Με τους επιπρόσθετους μύες, με το στομάχι να γουργουρίζει από την πείνα μετά από διαδρομές 32 χιλιομέτρων...Περισσότερα 

RUNNERS TRAINING

Κανόνες για να τρέξεις στο διάδρομο        
Treadmill Running

Tο βάδισμα και το τζόγκινγκ αποτελούν την ιδανική αερόβια άσκηση, καθώς γυμνάζουν εξαιρετικά το καρδιοαναπνευστικό σύστημα, βελτιώνουν το μεταβολισμό, συντελούν στη διατήρηση της...Περισσότερα                  

worldsmarathons

TIMBERTRAIL OUTDOOR ROUTES

11366965Master
wikiloc-logo